סרגון מפרסמת נתונים רבעוניים ראשונים: הרווח הנקי צפוי לקטון ל-2 סנט למניה - מחצית מתחזיות האנליסטים

צופה הכנסות בטווח של 43-45 מיליון דולר ; הרווח המתואם צפוי להסתכם בכ-800 אלף דולר עד 1.5 מיליון דולר

סרגון מדווחת היום (ב') כי היא צופה הכנסות בטווח של 43-45 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2009, שיסתיים ב-31 במארס. זאת, בהשוואה להכנסות של 47.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ו-56.8 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2008. הרווח הגולמי לרבעון זה צפוי להסתכם בכ-33.5% עד 34.5%.

סרגון מציינת כי צעדים שהיא נקטה במהלך הרבעון הראשון לצמצום ההוצאות התפעוליות הקטינו במידה חלקית את השפעת הקיטון בהכנסות. לכן, הרווח המתואם צפוי להסתכם בכ-800 אלף דולר עד 1.5 מיליון דולר, או 2-4 סנט למניה בדילול מלא. זאת, לעומת 4.9 מיליון דולר, או 13 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי על בסיס GAAP צפוי להיות בין מאוזן וללא הפסדים לבין רווח של 700,000 דולר, או 0-2 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 4.3 מיליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל. סרגון אמנם לא פרסמה תחזית לרבעון הראשון, אך נראה כי התוצאות הראשוניות נמוכות מקונסנזוס האנליסטים בשוק. אנליסטים מצפים לרווח מתואם של 8 סנט למניה, על הכנסות בהיקף 55 מיליון דולר.

עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון: "אנו ממשיכים להאמין שגורמי הצמיחה העיקריים שלנו לא נפגעו וכי הדרישה הגוברת לרשתות backhaul אלחוטיות בקצבים גבוהים תניע את ספקי התקשורת לחזור למגמת ביקושים והזמנות. יחד עם זאת, יכולתנו להעניק תחזיות לטווח הקצר עדיין נמוכה. אנו מתכננים לשמור על גמישות תגובה ולהתאים עצמינו לשינויים במגמות הביקוש.

קיימת מגמה של התקדמות פרויקטים להרחבת רשתות backhaul אלחוטיות בקצבים גבוהים, אך תהליך המכירה התארך. אנחנו רואים, שלוחות זמנים אשר תוכננו לפרויקטים חדשים, כמו גם קבלת החלטות על רכישה מתארכות. כתוצאה מכך, קצב ההזמנות הואט באופן כללי בכל הקטגוריות והאזורים. החדשות החיוביות הן, שאנו רואים שיפור בביקוש בצפון אמריקה, שהחלה להראות סימני חולשה ברבעון הראשון של 2008".

פלטי מציין, כי במהלך הרבעון הראשון, כאשר החלו להתבהר הסימנים של התארכות תהליכי המכירות, נקטנו בצעדים לצמצום ההוצאות התפעוליות. אנו לא נוקטים במהלך רוחבי של קיצוצי שכר או צמצום מצבת העובדים, אולם בכוונותינו לנקוט בצעדים סלקטיביים נוספים במהלך השבועות הקרובים להפחתת העלויות, במטרה להוריד את נקודת האיזון של הרווח התפעולי המתואם ולהתאימה להכנסות של 36-37 מיליון דולר לרבעון. תהליך זה צפוי להתבצע עד סוף הרבעון השני של 2009".

סרגוןסרגון