אוניברסיטת אוהיו סטייט מכרה את זכויות המדיה, הפרסום והשיווק הספורטיביים שלה לסוכנות IMG עבור 110 מיליון דולר ל-10 שנים. הסכום השנתי אותו תקבל אוהיו (כ-11 מיליון דולר) הוא הגבוה ביותר שמקבל קולג' בארה"ב עבור זכויות השיווק והמדיה שלו. אחריו נמצאת אוניברסיטת פלורידה, שמקבלת 10 מיליון דולר בשנה מ-IMG, ואוניברסיטת טקסס שמקבלת 9.4 מיליון דולר מהסוכנות.
עם זאת, אוהיו הגיעה רק למקום השני מבחינת הסכום הרב-שנתי אותו היא מקבלת עבור הזכויות שלה. ראשונה בפרמטר הזה היא נברסקה, שמקבלת מ-IMG מעל 112 מיליון דולר בהסכם ל-13 שנים.
זכויות השיווק של הקולג'ים בארה"ב היא אחת מההשקעות היותר חשובות של IMG, שבשנה וחצי האחרונה חתמה על הסכמים עם מכללות בשווי של יותר מ-700 מיליון דולר.
סוכנות IMG תקבל מאוהיו סטייט את הזכות למכור את זכויות השידור שלה ב-36 ענפי הספורט אותם היא מפעילה לכלי התקשורת המקומיים, בנוסף לזכויות על מכירת הסכמי החסות של הקולג'.
רוצה להתעדכן איך עובר הספורט האמריקני את המשבר? הירשם לניוזלטר והתראות ספורט של גלובס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.