מריה שראפובה אמנם מרוויחה בסביבות 25 מיליון דולר בשנה מחסויות, אבל הכסף שמשקיעות החברות המסחריות שקשורות לטניסאית הרוסייה גדול הרבה יותר.
ה"ספורט ביזנס ג'ורנל" מפרסם כי החברות המסחריות שקשורות בחוזים עם שראפובה, משקיעות במותג סכום כולל של כ-150 מיליון דולר בשנה. למשל, חברת קנון שמשלמת לשראפובה כ-22.5 מיליון דולר בעונה כבור חסות, משקיעה בשיווק המוצרים ובפרסום מוצרים שקשורים לטניסאית עוד כ-30 מיליון דולר בשנה.
שראפובה היא הספורטאית המכניסה בעולם, וצפויה לסיים את השנה עם הכנסה של מעל 30 מיליון דולר. אגב, לאחרונה היא חתמה על חסות נוספת עם פלמוליב, עבור פרסום לשמפו שיכניס לה 2.5 מיליון דולר לעונה. בסך הכל היא היא מעניקה חסות ל-10 חברות מסחריות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.