שיתוף-הפעולה בין רשת ל-ynet יוצא לדרך: אתר זכיינית ערוץ 2 יעבור למתחם הפורטל

האתר החדש יכלול גם את תכני חברת החדשות של הערוץ ; בנוסף, תכני המקור הטלוויזיוניים של רשת ישולבו ב-ynet ; מנכ"ל רשת המתפטר, יוחנן צנגן: "המהלך כולו יאפשר הפצת תכני הווידיאו של רשת לכמה שיותר גולשים"

אתר רשת משנה פניו תחת שיתוף-הפעולה האסטרטגי עם ynet, עליו פורסם לראשונה לפני כחודש וחצי ב"גלובס". אתר זכיינית ערוץ 2 יעבור למתחם ynet, בכתובת reshet.ynet.co.il, כשהגולשים יועברו אוטומטית לאתר החדש.

בנוסף, התכנים המקוריים של רשת ישולבו באתר ynet, בדומה לתכנים של חברת הכבלים HOT . המיזם המשותף בין השתיים, אגב, טרם עלה לאוויר.

תחת השקת האתר החדש בפלטפורמה של ynet ישולבו גם תכני חברת החדשות של ערוץ 2, אשר רשת מחזיקה במחציתה. זאת, על אף הערכות ראשוניות כי קשת המתחרה תתנגד למהלך.

אתר רשת החדש בעריכתו של אריאל ויס, שיושק בימים הקרובים, יעבור שדרוג הדרגתי מבחינת נראות עיצובית ויישומים טכנולוגיים - לרבות האפשרות לייבא קבצי וידאו לאתרים אחרים ("embedding").

שיתוף-הפעולה בין זכיינית ערוץ 2 לפורטל האינטרנט מקבוצת "ידיעות אחרונות" צפוי להועיל לשתי החברות: רשת תזכה לחשיפה אינטרנטית גבוהה יותר של תכני התוכן אותם היא מייצרת - ואילו ynet יקבל מענה לצורך הולך וגובר בתכני וידאו מגוונים בתחומי תוכן שונים.

יון פדר, העורך הראשי של ynet, אמר היום (ג') כי "מנקודת מבטי - כמי שעורך את ynet למעלה מ-8 שנים - התפתחות תחום הוידאו באינטרנט היא מעניינת ביותר. למרות נפח הווידאו הגדול שאנחנו מחוללים, הגולשים שלנו מצפים היום לעוד".

יוחנן צנגן, המנכ"ל הפורש של רשת, אמר כי "זהו צעד חשוב בהיערכות כוללת לקראת חדירה מאסיבית לעולמות הוידיאו באינטרנט. המהלך כולו יאפשר הפצת תכני הוידיאו של רשת לכמה שיותר גולשים".

על-פי סקר TIM לחודש פברואר, ynet מדורג במקום ה-3 אחרי גוגל ווואלה! בדירוג האתרים הפופולריים בישראל לגילאי 13 ומעלה, עם שיעור חשיפה שבועי של 63.1% - גבוה ב-1% משיעור החשיפה בסוף ב-2008. אתר רשת, לעומת זאת, מדורג במקום ה-19 בשיעור חשיפה תואם של 13.7%, כאשר באותו פרק זמן ירדה החשיפה בו ב-1.1%.