אחרי שהצליחה למכור את כל הכרטיסים שהוצאו לציבור הרחב, מינהלת הליגה בכדורסל ממשיכה לסגור את נותני החסות לפיינל פור שייערך ב-19-21 במאי בהיכל נוקיה. שתי חברות מצטרפות מהשבוע הקרוב לרשימת הספונסריות של המינהלת - האחת היא יבואנית משקפי השמש והראייה לוכסויז'ן, והשנייה היא רשת המסעדות מוזס. כל אחת מהחברות תשלם עשרות אלפי שקלים עבור החסות.
לוכסויז'ן תהפוך לאחת מהספונסריות הרשמיות של המינהלת ותופיע החל ממחזור הליגה הקרוב על שלטי החסות האלקטרוניים ("לדים"), כשתקבל זמן חסות של כדקה וחצי בכל משחק. בנוסף היא תופיע כנותנת חסות גם במשחקי הפיינל פור. החסות כוללת גם הופעה בקליפ שיופק על קוביית הענק שמותקנת בהיכל, ופרסום במגזין שמוציאה המנהלת לקראת הפיינל פור. החסות עם מוזס כוללת את אירועי הפיינל פור, ללא פרסום במשחקי הליגה.
חברת BMW תמשיך גם העונה לקחת חסות על אוהל ה-VIP בפיינל פור. במינהלת מעריכים כי ההכנסות מהפיינל פור יעברו רף של 3 מיליון שקל. ההכנסות מהפיינל פור מהוות כ-20% מההכנסות הכוללות של המינהלת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.