UBS צפוי להודיע על פיטורים נוספים וקרדיט סוויס סוגר את חשבונותיהם של לקוחות אמריקנים שהעלימו מס

[למדור שוקי עולם] כך דיווח אתמול העיתון השוויצרי Sonntagszeitung ; מספר מנהלים ב-UBS כבר הודיעו לעובדיהם על פיטורים צפויים, בעיקר במחלקות השיווק והתמיכה ; HSBC עשוי למכור את משרדיו הראשיים בלונדון

הבנק הגדול ביותר בשוויץ, UBS צפוי להודיע על פיטורים נוספים, כשסניפי הבנק בשוויץ ומחלקות השיווק יספגו את הקיצוצים המשמעותיים ביותר. כך דיווח אתמול (א') העיתון השוויצרי Sonntagszeitung.

גורמים מסויימים בבנק דיווחו לעיתון השוויצרי כי מספר מנהלים כבר הודיעו לעובדיהם על פיטורים צפויים, בעיקר במחלקות השיווק והתמיכה.

נציין כי ב-22 לאפריל הבנק השוויצרי צפוי לפטר 26,400 עובדים, רבים מהם מהסניפים בשוויץ. בחודש שעבר העריך העיתון כי UBS יפטר 8,000 עובדים נוספים.

עוד בזירת הבנקאות השוויצרית: קרדיט סוויס התחיל לסגור את חשובונותיהם של לקוחות אמריקנים אשר חשודים כי העלימו מס מהרשויות בארה"ב. עיתון Sonntagszeitung מסר כי לבנק השוויצרי יש בין 2,500 ל-5,000 לקוחות אמריקנים אשר מחזיקים בחשבונות עליהם לא דיווחו לרשויות המס בארה"ב. היקף הפקדונות של הלקוחות האמריקנים נאמד ב-3 מיליארד פרנק שוויצרי.

עוד בענף הבנקאות: HSBC עשוי למכור את משרדיו הראשיים בקנרי וורף שבלונדון במטרה לגייס הון ולהימנע מעזרה מצידה של ממשלת בריטניה.