מסתמנת דחייה במכרז הרדיו האזורי בשרון בו משדרת "רדיו 99"

ברשות השנייה ממתינים לחוות-דעת משפטית של מני מזוז בקשר לדודי ויסמן - אחד המתמודדים במכרז, המחזיק במניות "רדיו ללא הפסקה"

מסתמנת דחייה במכרז הרדיו האזורי באזור השרון שבו משדרת "רדיו 99": הרשות השנייה העבירה ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, את הצעתה של קבוצת "רדיו ללא הפסקה" במכרז הרדיו, וזאת במטרה לקבל את התייחסותו לסוגיות משפטיות הקשורות לרבוע כחול שבבעלות דודי ויסמן, המחזיק גם במניות "רדיו ללא הפסקה" - כך נודע ל"גלובס". אם תשובתו של מזוז לא תתקבל בימים הקרובים, המכרז צפוי להידחות.

המכרז על אזור הזיכיון של "רדיו 99" הוא הראשון מבין 6 המכרזים שפרסמה הרשות השנייה במסגרת גל ב' של מכרזי הרדיו האזורי. הסיבה שהוחלט כי יהיה זה המכרז הראשון היתה המצוקה אליה נקלעה התחנה בעקבות הדרישה של מועצת הרשות השנייה מארקדי גאידמק למכור את מניותיו בתחנה. בנוסף, מדובר באזור הזיכיון היחיד מבין השישה בו מתמודדות שתי קבוצות.

כזכור, במכרזי גל א' נתן מזוז את אישורו להתמודדות "רדיו ללא הפסקה", מה שצפוי להסתמן גם הפעם.

המכרז על אזור הזיכיון בו פועלת כיום "רדיו 99" נקבע ליום ראשון הבא. היועצים הכלכליים ויועצי התוכן כבר העבירו את חוות הדעת שלהם לשתי ההצעות שהוגשו למכרז, האחת כאמור על ידי "רדיו ללא הפסקה" והשנייה על ידי "רדיו עכשיו" שבבעלות משה מנו (40%), קבוצת אורגד (40%) , צביקה שפירא (10%) וגרשון ירושלמי (10%).

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הרשות אינה מגיבה בענייני מכרזי הרדיו".