רעננה רוצה לרסן את מחירי הדיור: אישרה הקמת 3,500 דירות בצפון העיר; רוב הדירות בפרויקט - 4 חדרים ו-105 מ"ר, השאר - 3 חדרים ו-85 מ"ר

מדובר באחת מתוכניות הנדל"ן הגדולות שהוכנו ברעננה, המשתרעת על שטח של 900 דונם ומשלימה את הרצף האורבאני בצפון העיר ; עיריית רעננה: "הפרויקט ייתן מענה לביקוש הגבוה למגורים בעיר ויתרום להאטה ולריסון מחירי הדיור"

תוכנית להקמת 3,500 דירות בבנייה רוויה של עד 6 קומות בצפון רעננה יוצאת לדרך. מדובר באחת מתוכניות הנדל"ן הגדולות שהוכנו ברעננה, משתרעת על שטח של 900 דונם ומשלימה את הרצף האורבאני בצפון העיר.

על פי תוכנית המתאר, שליש מהדירות (בכל מגרש), יהיו בנות 3 חדרים בגודל של 85 מ"ר שטח עיקרי (שלא כולל למשל ממ"ד של 12 מ"ר). שאר הדירות בשכונה החדשה יהיו בנות 4 חדרים ומעלה בגודל ממוצע של כ-105 מ"ר שטח עיקרי.

ההליכים לאישורה של התוכנית, שהינה בסמכות הוועדה מחוזית, יתנהלו במהלך המחצית השנייה של 2009 ולאחר תום תקופת ההפקדה כקבוע בחוק. התוכנית נמצאת בדיונים מאז 2006 והיו מעורבים בה משרדי ממשלה רבים, ולכן בעירייה מאמינים שהיא "בשלה" וכבר בסוף 2010 תתחיל הבנייה. מרבית התב"ע היא על שטחים פרטיים והיא מהווה את תוכנית הדגל של רעננה בשל היצע הדירות המצומצם.

בעירייה מקווים שהפרויקט ימשוך בעיקר זוגות צעירים, בשל העובדה שמדובר בדירות 4 חדרים בגודל בינוני. בעירייה מדגישים את חיוניות התוכנית להתפתחותה של העיר ומקווים כי "בתום ההליכים הסטטוטוריים ועם אישור התוכנית בוועדה המחוזית, יגדל היצע יחידות המגורים ברעננה באופן משמעותי, מה שייתן מענה לביקוש הגבוה למגורים בעיר ויתרום להאטה ולריסון מחירי הדיור בעיר".

התוכנית כוללת גם שטחים להקמת מוסדות חינוך לרבות דיור מוגן וכן שטחים פתוחים.