DSPG עקפה את התחזיות אך דיווחה על ירידה של 45% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד

ההפסד הנקי המתואם ברבעון הראשון הסתכם ב- 4.6 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להפסד נקי של 8 מיליון דולר ; ההפסד המדולל למניה הסתכם ב- 18 סנט, לעומת תחזיות האנליסטים להפסד של 31 סנט למניה

ספקית שבבי המולטימדיה DSPG פירסמה היום (ב') את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון. הכנסות החברה הסתכמו ב-39.9 מיליון דולר - זאת בהתאם לתחזית שמסרה ברבעון הקודם, והן משקפות ירידה של 45% לעומת הרבעון המקביל.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון היה גבוה מהצפוי והסתכם ב- 34% מהמחזור, לעומת 37% מהמחזור ברבעון המקביל. ההוצאות התפעוליות של DSPG ברבעון הראשון הצטמצמו ב- 28% ביחס לרבעון המקביל והסתכמו ב- 19.3 מיליון דולר, וההפסד התפעולי, בניכוי הפחתה לא-מוחשית ועלות רישום אופציות לעובדים, הסתכם ב- 5.6 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להפסד תפעולי של 9.1 מיליון דולר. ברבעון הראשון של 2008 הסתכם הרווח התפעולי של החברה ב- 615 אלף דולר.

ההפסד הנקי המתואם ברבעון הראשון הסתכם ב- 4.6 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להפסד נקי של 8 מיליון דולר. בשורה התחתונה, הסתכם ההפסד המדולל למניה ב- 18 סנט, לעומת תחזיות האנליסטים להפסד של 31 סנט למניה. ברבעון המקביל, הסתכמו הרווח הנקי והרווח המדולל למניה ב- 1.4 מיליון דולר וב- 5 סנט, בהתאמה.


DSPG שמרה גם ברבעון הראשון על תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת, וזה הסתכם ב- 4.5 מיליון דולר. קופת המזומנים ושווי המזומנים של החברה, לאחר הרכישה החוזרת של המניות, הסתכמה בסוף מרץ ב- 104.1 מיליון דולר.

במהלך הרבעון רכשה DSPG 4.2 מיליון ממניותיה שהוחזקו על-ידי NXP, המהווים כ- 16% מהון מניות החברה, במחיר ממוצע של 4.78 דולר למניה ותמורת 20 מיליון דולר.

"אלי איילון, יו"ר ומנכ"ל החברה אמר עם פרסום הדו"חות " למרות שאנו לא מרוצים לגמרי מתוצאותיה הכספיות של החברה, שהושפעו מההאטה המשמעותית בפעילות הכלכלית בעולם, תוצאותינו הכספיות הגיעו לטווח העליון של תחזיותינו. אנו מאמינים כי הביקושים החלשים למוצרינו - יתכן והגיעו לתחתית, מה שמאותת על כך שהרע מכל כבר מאחורינו".