גוגל ממשיכה לשדרג: מאפשרת להשתמש במנוע החיפוש ישירות מחשבון ה-Gmail האישי

וגם: בעזרת WishMirror תוכלו ליצור רשימת פריטים שהכי הייתם רוצים לקבל כמתנה לאירוע המתקרב שלכם, לחלוק את הרשימה הזו עם החברים ולעקוב אחר האירועים של קרוביכם

1. מתנות וירטואליות

אירועים של אנשים הקרובים לליבנו, אשר חוגגים יום הולדת, חתונה או ברית מילה, הם שמחה גדולה. אולם, הצורך לחפש אחר המתנה המתאימה שתקלע לטעמם של החוגגים מעיב לעיתים רבות על המוזמנים, וגוזל זמן יקר שלא תמיד מסתכם בקניית המתנה המוצלחת. אתר WishMirror מציע פיתרון. האתר מאפשר למשתמשים רשומים ליצור רשימת פריטים שהם הכי היו רוצים לקבל כמתנה לאירוע המתקרב שלהם, ולחלוק את הרשימה הזו לחברים שלהם. מלבד רשימת המתנות, האתר מאפשר למשתמשים לעקוב אחר האירועים של קרוביהם, במטרה לסייע להם לא לפספס שום יומולדת, סיום לימודים או נקודות ציון אחרות.

2. מייל כל יכול

גוגל ממשיכה לשדרג את שירות הדואר האלקטרוני שלה - Gmail, והפעם היא מאפשרת ליוזרים לעשות חיפוש במנוע החיפוש שלה, ישירות מחשבון המייל האישי שלהם. הפיצ'ר החדש, שהינו חלק מ-Gmail Labs, מציג חלונית חיפוש קטנה מצד שמאל של הודעת המייל שרושם המשתמש, והקלדת שאילתת חיפוש פותחת לשונית עם תוצאות חיפוש, אותן ניתן להעתיק למייל. האפשרות הזו מצטרפת לשלל אפשרויות אחרות אותן הוסיפה גוגל לאחרונה. כך, אפשר לנהל צ'אט בווידיאו, מתוך ה-Gmail, לנהל שיחת מסנג'ר עם חברים מבלי לעזוב את הדואר האלקטרוני, ואף להתממשק עם שירותים אחרים שמציעה גוגל, כדוגמת גוגל דוקס, גוגל קלנדר ו-YouTube. לפיצ'ר החדש יתלוו, איך לא, פרסומות, והוא משקף צעד נוסף בניסיון של גוגל להגדיל את זמן השהייה של המשתמשים בשירותי הדואר שלה.

3. הוויקיפדיה של המתכונים

חובבי הבישול רגילים בתחושת התסכול כאשר הם ניגשים לאינטרנט במטרה למצוא את המתכון המושלם להכנת דגים, אך מגלים כי קיימים עשרות אתרים שמציעים מתכונים, וקשה להחליט מי מביניהם מוצלח יותר. האתר Food.com, שנמצא כעת בגרסת בטא, מאמין כי ביכולתו לסייע לגולשים במשימת החיפוש. האתר עושה חיפוש בכל אתרי המתכונים הגדולים והידועים, כולל אתרים דוגמת זה של מרתה סטוארט, ומציע לגולשים רשימה ארוכה של מתכונים אפשריים, לצד מידע נלווה הכרחי. כן מציע האתר סינון תוצאות על-פי סוג האוכל, טכניקת הבישול, זמן הכנה וקלוריות. האתר מאפשר למשתמים גם לשמור מתכונים מוצלחים ברשימה אישית.