קרדן נדל"ן רכשה קרקע בעסקת קומבינציה ל-365 יחידות דיור בבאר יעקב

בהסתמך על מחירי הקרקעות באר יעקב, דירות 4 חדרים יימכרו במיליון שקל ודירות 5 חדרים במחיר של 1.2 מיליון שקל

קרדן נדל"ן חתמה על עסקת קומבינציה לרכישת קרקע המיועדת לבניית 365 יחידות דיור בבאר יעקב. במסגרת ההסכם, תישא קרדן נדל"ן בכל עלויות הבניה, תשלום היטל ההשבחה והיטלי הפיתוח בגין הקרקע ובתמורה תעביר לבעל הקרקע כ-19% מתוך סך כל יחידות הדיור שיוקמו, כך שברשותה של החברה יישארו כ-81% מיחידות הדיור.

בהסתמך על מחירי הקרקעות באר יעקב, דירות 4 חדרים יימכרו במיליון שקל ודירות 5 חדרים במחיר של 1.2 מיליון שקל. היקף המכירות המוערך בפרויקט מוערך בכ-400 מיליון שקל, כך שהתמורה לבעלי הקרקע הפרטיים מוערכת ב-76 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם, התחייבה קרדן נדל"ן לערוב לאשראי שיקבל בעל הקרקע מהבנק בהיקף של כ-18.5 מיליון שקל ולשאת בעלויות המימון של 15.5 מיליון שקל מתוך האשראי. האשראי יפרע מתוך התקבולים הראשונים שיתקבלו בתמורה למכירת יחידות הדיור. בימים אלו מתקיימים הליכים מתקדמים לקראת אישור תב"ע מתארית אשר תאשר את ייעוד הקרקע למגורים. להערכת החברה, ניתן יהיה להתחיל את הבניה על הקרקע תוך 18-24 חודשים.

העסקה הותנתה בביטול עסקה קודמת שנחתמה בין בעל הקרקע וחברת רסידו מקבוצת מילומור שבשליטת פרדי רובינסון, שנקלעה לקשיים כספיים. לאור זאת, חתמה קרדן על הסכם עם רסידו והנאמן לפיו העסקה הקודמת תבוטל. בנוסף, חתמה קרדן על הסכם פיתוח עם המועצה המקומית באר יעקב לקידום התב"ע המפורטת, עבודות הפיתוח ותשלום היטלי הפיתוח.