טויס אר אס ישראל תשתמש בעגלות קנייה "ירוקות" העשויות מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים

ענת נתיב, סמנכ"לית השיווק בטויס אר אס: "לראשונה בישראל ובעולם תשתמש רשת צעצועים בעגלות ירוקות העשויות מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. מדובר בחיסכון אדיר ובעזרה בשמירה על איכות הסביבה"

טויס אר אס ישראל תשתמש בעגלות קנייה "ירוקות" העשויות מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. בכך מצטרפת הרשת לטויס אר אס העולמית.

העגלות הירוקות החדשות של הרשת עשויות מ-250 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים השווים לחיסכון של 36 ק"ג נפט או 96.8 ק"ג פחמן דו-חמצני.

סלי הקניות הירוקים, שיושקו בשלב הבא בסניפי הרשת, שווים ל-23 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים, חיסכון של 1.94 ק"ג נפט או 5.27 ק"ג פחמן דו-חמצני. נושאי סלים ירוקים שווים ל-75 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים - חיסכון 8.79 ק"ג נפט או 23.6 ק"ג פחמן דו-חמצני.

בנוסף משיקה הרשת ליין צעצועים חדש תחת השם TOYS R US GREEN, הכולל סדרת צעצועי עץ התפתחותיים על גלגלים עם קוביות משחק, דמויות, מכוניות ועוד.

לדברי ענת נתיב, סמנכ"לית השיווק בטויס אר אס, "לראשונה בישראל ובעולם תשתמש רשת צעצועים בעגלות ירוקות העשויות מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים. מדובר בחיסכון אדיר ובעזרה בשמירה על איכות הסביבה".

לדבריה, "המחוייבות שלנו לנושא הינה חלק מהקוד האתי של הרשת, וכולנו מרגישים חובה ליטול בה חלק. סדרת הצעצועים החדשה עשויה עץ ידידותי לשימוש, ללא צבעים מלאכותיים ועם אריזה העשויה מ-70% נייר ממוחזר".

עגלות ירוקות ממוחזרות בטויס אר אס / צילום - דני לרנר