התפוקה התעשייתית בסין גדלה ב-7.3% באפריל - פחות מהצפוי; המכירות הקמעונאיות עלו מעבר לתחזיות

[למדור שוקי עולם] המכירות הקמעונאיות עלו בשיעור של 14.8% - מעבר לתחזיות לגידול של 14.5% ■ לסקירה יומית של המסחר באסיה ■ ההשקעות בנכסי נדל"ן בערי סין גדלו ב-30.5% בארבעת החודשים הראשונים של השנה

הלשכה המרכזית לסטיסטיקה בסין פרסמה היום (ג') נתוני מאקרו מעורבים, באשר התפוקה התעשייתית גדלה בקצב איטי מהצפוי בחודש אפריל, בעוד שהמכירות הקמעונאיות עלו מעבר לתחזיות. לסקירה יומית של המסחר באסיה .

הייצור התעשייתי בסין גדל בקצב איטי מהצפוי באפריל - התפוקה התעשייתית התרחבה ב-7.3%, לעומת צפי לגידול של 8.6%. במארס התרחבה התפוקה התעשייתית ב-8.3%. המכירות הקמעונאיות לעומת זאת עלו בשיעור של 14.8% - מעבר לתחזיות לגידול של 14.5%. בחודש מארס גדלו המכירות הקמעונאיות בסין ב-14.7%.

ההשקעות בנכסי נדל"ן בערי סין גדלו ב-30.5% בארבעת החודשים הראשונים של השנה, בעוד שהמשלוחים הימיים המשיכו להצטמצם במהלך חודש אפריל.

ייצור האנרגיה המשיך להידרדר והציג נסיגה של 3.5% באפריל לאחר ירידה של 1.3% במארס. ענפי המחשבים, הסלולר, הפלדה והברזל הציגו האטה בצמיחה. ענפי כלי הרכב, המלט, והנפט, לעומת זאת, הציגו תוצאות טובות יותר.

"ההתאוששות עדיין לא יציבה - היצוא חלש ביותר", אמר אייזק מנג, כלכלן בכיר ב-BNP פריבה בביג'ין. "הביקושים המקומיים שומרים על חוסן ויציבות".

מדד שנחאי המשולב עלה ב-44% מאז תחילת השנה על רקע יישומה של חבילת התמריצים של ממשלת סין הנאמדת ב-586 מיליארד דולר.