לקראת פשרה? המפקח על הבנקים מבקש מבנק הפועלים להציג בפניו חלופות לבחירת מנכ"ל לבנק

במכתבו של חזקיהו לדנקנר נכתב: "הדירקטוריון מתבקש להקים ועידה לאיתור מנכ"ל; לאחר קבלת המסמך אשר יציג את הנימוקים המפורטים והמתכונות החלופיות, אבחן את הצורך לקיום פגישה בינינו"

בנק הפועלים מדווח כי אתמול (ג') בערב נתבקש על ידי המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, להציע חלופות לאיתור ובחירת מנכ"ל לבנק - וזאת עד מחר (ה') בבוקר.

במכתבו של חזקיהו לדנקנר נכתב: "הדירקטוריון מתבקש להקים ועידה לאיתור מנכ"ל.... לאחר קבלת המסמך אשר יציג את הנימוקים המפורטים והמתכונות החלופיות, אבחן את הצורך לקיום פגישה (בינינו ר.ר.)".

בנוסף חזקיהו מבקש מדנקנר ליידע אודות מכתבו את כל חברי דירקטוריון הבנק.

נזכיר, כי בנק הפועלים דחה את דרישת בנק ישראל להקים ועדת איתור לתפקיד המנכ"ל. דירקטוריון בנק הפועלים הודיע אתמול (ג') כי הוא חולק על מסקנות דו"ח הביקורת של המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו, לגבי הליך מינויו של ציון קינן כמנכ"ל.

לטענת הבנק, "החלטת הדירקטוריון מנומקת ולוקחת בחשבון נסיבות מהותיות וכבדות משקל. לא רק שמבחינה משפטית פעולותיו היו כדין אלא גם מבחינה ניהולית ונורמטיבית מהותית, היו החלטותיו ראויות וקידמו את טובת הבנק. זאת בהתחשב באילוצים האובייקטיביים שיצרה הודעת ההתפטרות של המנכ"ל המכהן צבי זיו".