הבונוס לזוכה בפיינל-פור: צלחת האליפות וצ'ק של 1.5 מיליון שקל מהמינהלת

על-פי חלוקת התמלוגים שקבעה המינהלת, הקבוצה שתסיים במקום השני תקבל תמלוגים בסך 1.3 מיליון שקל; הקבוצה שתסיים שלישית תקבל 1.15 מיליון שקל, ומקום רביעי יבטיח 1.05 מיליון שקל

מינהלת ליגת העל בכדורסל קבעה את הבונוסים לקבוצות המשתתפות בפיינל-פור שייערך השבוע (בימים שלישי וחמישי) בהיכל נוקיה. על-פי חלוקת התמלוגים שקבעה המינהלת, הקבוצה שתניף את צלחת האליפות תזכה בבונוס של 1.5 מיליון שקל. הקבוצה שתסיים במקום השני תקבל תמלוגים בסך 1.3 מיליון שקל. הקבוצה שתסיים במקום השלישי תקבל 1.15 מיליון שקל, ומקום רביעי יבטיח 1.05 מיליון שקל.

גם הקבוצות שסיימו את העונה ללא העפלה לפיינל-פור לא יקופחו. כל אחת מהקבוצות במקומות 5-12 יקבלו מהמינהלת סכום של 900 אלף שקל.

ההכנסות של המינהלת מהפיינל-פור צפויות להגיע ליותר מ-5 מיליון שקל, כאשר חלק מתוך זה כולל את הסכום שנכנס מספונסרים שהצטרפו בחלק האחרון של העונה.

אגב, במינהלת הליגה גם בונים על הסכם הטלוויזיה עם ערוץ 10 שישדר שני משחקים מהפיינל-פור. על-פי ההסכם בין הצדדים, במידה והרייטינג יחצה רף ממוצע של 10% צפויים המינהלת וערוץ הספורט להגדיל את הנתח שלהם מההסכם מול ערוץ 10.