ארקדי גאידמק ממקום מושבו בחו"ל: "קהילת העסקים בישראל אינה מקבלת אותי; יש הרבה גנבים בישראל"

כך צוטט איש העסקים בחדשות ערוץ 2 לאחר שהתראיין לרדיו 103 FM ■ "החברה בישראל לא קיבלה אותי : אני הזרמתי כסף רב לישראל שבה חוקי היהדות לא שולטים - רבים נוהגים בצורה לא מוסרית

בריאיון טלפוני לחדשות ערוץ 2 אמר איש העסקים ארקדי גאידמק ממקום מושבו בחו"ל כי "קהילת העסקים בישראל אינה מקבלת אותי; יש הרבה גנבים בישראל".

גאידמק נשמע כואב ופגוע ואמר כי "אני הזרמתי כסף רב לישראל שבה חוקי היהדות לא שולטים בישראל כשרבים נוהגים בצורה בלתי מוסרית. החברה בישראל לא קיבלה אותי".

גאידמק שהוא עדיין הבעלים של קבוצת בית"ר ירושלים. אמר כי "מי שרוצה לרכוש את בית"ר אשמח למכור לו אותה, שמעתי שהרוכש הפוטנציאלי הצהיר שעידן גאידמק נגמר, אם הוא חושב שהוא ישיג את ההישגים שהשגתי עם הקבוצה, אני אשמח לראות זאת קורה.

בשבוע שעבר טען גאידמק כי האחים צבי ויוסי ויליגר עשקו אותו וניצלו את מצוקתו כשהחתימו אותו על הסכמי הלוואה דרקוניים, שכללו ריבית נשך לא חוקית ובטוחות שיאפשרו להם מימוש מהיר בלא פיקוח שיפוטי. הדברים נכתבו בבקשת רשות להתגונן שהגיש לתביעה בסך 8 מיליון שקל שהגישו נגדו, בטענה להפרת הסכם הלוואה.
גאידמק טען כי נפל קורבן למהלך מחושב ומתוכנן של הוויליגרים שפעלו לנשלו מנכסיו שלא כדין, בהתחכמות ובחוסר תום-לב, תוך ניצול מצוקתו הזמנית.