קבוצת נכסים ובניין תתקשר בהסכם לאיתור נדל"ן בחו"ל עם משפחת שימל, שותפה של דנקנר בשליטה בקבוצת אי.די.בי

רפי ביסקר, יו"ר קבוצת נכסים ובניין: "בעקבות המשבר בעולם נוצר חלון הזדמנויות לרכישת נכסים איכותיים בחו"ל במחירים נוחים, ובכוונתנו לבחון הזדמנויות אלה"

נכסים ובנין , זרוע הנדל"ן של קבוצת אי.די.בי , הודיעה על התקשרות עם Rock Real Estate , תאגיד בבעלות משפחת שימל, בהסכם שיכלול שירותי איתור וליווי עסקאות נדל"ן בחו"ל, השגת מימון, ניהול הנדל"ן והשבחתו וסיוע במציאת הזדמנויות למימושו.

בהודעה לבורסה צויין כי יעקב שימל, יהיה מעורב באופן פעיל ויציע לנכסים ובנין לרכוש נכסים בחו"ל.

רפי ביסקר, יו"ר קבוצת נכסים ובנין, אמר היום כי "נכסים ובנין נערכה בצורה מיטבית למשבר, וזאת כחלק מההיערכות הכוללת של קבוצת אי.די.בי. לנכסים ובנין יתרת אמצעים נזילים של כ-2.2 מיליארד שקל ופריסת חוב נוחה המאפשרות לה גמישות עסקית רבה.

"אנו מעריכים כי בעקבות משבר האשראי בעולם נוצר חלון הזדמנויות לרכישת נכסים מניבים איכותיים בחו"ל במחירים נוחים. בכוונתנו לבחון בצורה זהירה ואחראית הזדמנויות אלו, ולשקול ביצוע עסקאות אשר יבטיחו את צמיחתה של החברה בשנים הבאות.
"אני שמח על שיתוף הפעולה שלנו עם משפחת שימל, ומאמין כי הדבר יתרום ליצירת ערך לחברה ולבעלי מניותיה".

משפחת שימל הינה שותפה ותיקה בגנדן, שהינה חלק מגרעין השליטה ב-אי.די.בי, (55.3%) והיא בעלת ניסיון, ידע ומוניטין רב בתחום הנדל"ן הבינלאומי, בו היא פעילה בהיקפים משמעותיים בשנים האחרונות.

במסגרת ההסכם, הכפוף לאישור האסיפה הכללית של נכסים ובנין, תהיה זכאיתRock Real Estate ל-12.5% מהרווחים שייווצרו במועד מכירת הנדל"ן, וזאת במידה וייווצרו רווחים בגין עסקאות הנדל"ן המשותפות עם החברה.