רשת Accessorize מתרחבת: פותחת 4 סניפים בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

הסניפים החדשים ייפתחו בקניון מול הים באילת, בדיזנגוף-סנטר בת"א, בקניון חיפה ובפאוור סנטר G בכפר-סבא ■ לדברי מנכ"לית הרשת, שגיב שקד, הפדיון החודשי הממוצע בחנויות הרשת מתחילת השנה הוא 1,500 דולר למ"ר

רשת אביזרי האופנה Accessorize מתרחבת: הרשת, המונה 6 סניפים, משקיעה 2.5 מיליון שקל בפתיחת 4 סניפים חדשים.

אחד הסניפים החדשים נפתח לפני שבוע בקניון מול הים באילת, ובקרוב צפויה ברשת לחנוך סניפים נוספים בדיזנגוף-סנטר בתל-אביב, בקניון חיפה ובפאוור סנטר G בכפר-סבא.

במקביל מנהלת הרשת משא-ומתן לפתיחת 3 סניפים נוספים.

לרשת, שנכנסה לארץ בינואר 2008 על-ידי קבוצת פישמן, יש חנויות ברמת-גן, גבעתיים, מודיעין, יהוד וחנות דגל בקניון רמת-אביב.

לדברי מנכ"לית הרשת, שגיב שקד, הפדיון החודשי הממוצע בחנויות הרשת מתחילת השנה הנוכחית עומד על 1,500 דולר למ"ר.

רשת Accessorize, שנוסדה ב-1984, מונה היום 590 סניפים ברחבי העולם, כאשר 240 מתוכם נמצאים באנגליה. הרשת פונה לנשים בכל הגילאים, כולל קו מיוחד לילדות, עם מגוון רחב של אביזרי אופנה לרבות תיקים, ארנקים, תכשיטים, כובעים ועוד.

בחודש אפריל השנה הגיעה חנות הרשת בקניון רמת-אביב למקום ה-23 מבין 100 חנויות הרשת בעולם שעמדו בקריטריונים לדירוג. יצויין כי פדיון החנות בחודש אפריל השנה הגיע ל-1,800 דולר למ"ר.

שקד אומרת כי "ענף האביזרים הנלווים נמצא בסוג של עלייה. אין ספק כי כניסתה של Accessorize לשוק הישראלי מהווה אתגר עבור המתחרים. הרשת הגיעה להישגים מרשימים בזמן קצר יחסית, ואף גררה את המתחרים לשינויים - חלקם קיצוניים, כמו הוספת שם למותג ושינויי קונספט".

* אליעזר פישמן הוא בעל השליטה ב"גלובס".