"הטענה של אריסון כאילו לא הובהרו לה הטענות נגד דנקנר לא נכונה, נאמר לה בדיוק במה דברים אמורים - יכול להיות שהיא לא רצתה להבין"

כך אומרים מקורבים לטידה שמיר, היועצת המשפטית של בנק ישראל, על פרשת בנק הפועלים ■ שמיר מנהלת מצד הפיקוח על הבנקים את המשא-ומתן המשפטי על המשך כהונתו של דני דנקנר בתפקיד יו"ר הפועלים ■ אריסון בתגובה: "פישר וחזקיהו נמנעו מלתת תשובות ענייניות ומבוססות"

"לו הפיקוח על הבנקים היה פורש את הטענות נגד דנקנר באופן מפורש, זה היה יכול לפגוע בבנק. הטענה של שרי אריסון כאילו לא נמסר לה במה מדובר היא טענה לא נכונה. נאמר לה בדיוק, לה וליועציה, במה דברים אמורים. יכול להיות שהם לא רצו להבין" - כך אמרה טידה שמיר, היועצת המשפטית של בנק ישראל, בשיחות עם מקורביה. הסיפור המלא יתפרסם היום (ד') במוסף G.

בלב המו"מ

שמיר מנהלת מצד הפיקוח על הבנקים את המשא-ומתן המשפטי על המשך כהונתו של דני דנקנר בתפקיד יו"ר בנק הפועלים, ומתנהלת בנושא מול עו"ד רם כספי וסוללת הפרקליטים של אריסון.

לדברי מקורבים לשמיר, היא אף אמרה כי "ההתנהלות של המעורבים השונים בשבועות האחרונים מחדדת יותר את ההתרשמות שהם לא מבינים את המשמעות של בנק. ההתנהלות של הצד השני לא מראה שלנגד עיניהם עומדים טובת הבנק או החשש מהפגיעה שתיגרם לניהול העסקים של הבנק".

אריסון מסרה בתגובה כי "אני חוזרת ואומרת, כפי שאמרתי כבר בעבר, כי אין כל ממש בטענות המועלות כאילו הוצגו בפניי או בפני יועציי תשובות ענייניות ומבוססות, אשר יהיה בהן להצדיק נסיבות כל כך מיוחדות ותקדימיות של הדחת יו"ר הבנק.

"זאת ועוד, גם הנגיד וגם המפקח התבקשו מספר רב של פעמים על ידי ועל ידי יועציי להציג לנו את התשובות הענייניות והמבוססות שיש בהן כדי לתמוך בבקשתם, והם נמנעו מלעשות כן".