עלות המופע של מדונה בישראל - כ-6 מיליון דולר; נטוויז'ן תעניק חסות לאירוע

האמרגן שוקי וייס: מדובר במופע היקר ביותר שנערך אי-פעם בישראל ■ מחירי הכרטיסים למופע שייערך ב-1 בספטמבר ינועו בין 490 ל-2,500 שקל ■ צוות המופע יכלול מאות אנשים, שעבורם תיבנה "עיר" בפארק-הירקון

מדונה תגיע לישראל להופעה חד פעמית ב-1 בספטמבר, יום תחילת הלימודים בבתי-הספר בישראל. המופע יתקיים במקביל למופע של להקת "פיית' נו מור", שתופיע כאן באותו יום ממש.

לשם השוואה, עלות הבאתה של "דפש מוד" לישראל היתה כ-5 מיליון דולר; המופע של מדונה, שהוא יקר יותר, יגיע לעלויות של כ-6 מיליון דולר.

המחיר ההתחלתי לכרטיסים למופע עומד על 490 שקל עבור עמידה בדשא. בנוסף יוצע למכירה מספר מצומצם של כרטיסי VIP בישיבה וכן כרטיסים למתחם המתקרא "טבעת זהב", הכולל עמידה בסמוך לבמה. אלה ינועו בין 1,500 ל-2,500 שקל.

לדברי האמרגן שוקי וייס, מדובר במופע היקר ביותר שנערך אי-פעם בישראל. יותר מהמופע של "דפש מוד" שנערך כאן לפני חדשיים ויותר מזה של פול מקרתני שהתקיים בשנה שעברה.

שני מטוסי ציוד יקדימו את בואה של הזמרת כשעליהם רכיבי הבמה, המסכים, התאורה ואפילו המטבחים. צוות המופע יכלול מאות אנשים, שעבורם תיבנה "עיר" של ממש מאחורי הקלעים בפארק-הירקון.

חברת נטוויז'ן היא זו שלקחה על עצמה את החסות לאירוע.

מדונה מריצה את המופע המצליח מאוד "סטיקי אנד סוויט" כבר שנה, וזאת למרות שאלבומה האחרון, "הארד קנדי", לא נמכר היטב כאלבומים אחרים שלה. אבל באופן המסמל יותר מכל את תעשיית המוזיקה בעולם, הסיבוב הזה דווקא מסתמן כסיבוב ההופעות המצליח ביותר של הזמרת בת ה-50 מאז תחילת הקריירה שלה.

זו תהיה הפעם השנייה שמדונה תערוך הופעה בישראל. ב-1993 היא הגיעה לארץ במסגרת סיבוב ההופעות "The Girlie Show". זו תהיה ההופעה ה-86 בסיבוב ההופעות הנוכחי, ובה יתארח הדי.ג'יי (והמפיק המוזיקלי האגדי) פול אוקנפולד.

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (ב') בתל-אביב, התייחס המפיק שוקי וייס להופעתה של "פיית' נו מור" במרחק כמה מאות מטרים מהמתחם שבו תופיע מדונה, במילים "אני לא המפיק של 'פיית' נו מור'".

לגבי סידורי האבטחה שיידרשו באותו ערב לשני האירועים אמר וייס: "אני בטוח שהמשטרה תיערך בהתאם".

באתרי האינטרנט כבר נשמעות קריאות מצד חובבי מוזיקה ממורמרים להזיז את התאריך של אחת ההופעות, כדי שלא תהיה התנגשות וניתן יהיה לראות את שתיהן.