ב-UBS סבורים כי הראלי של האירו קרוב לסיום; נחלש ב-0.13% ל-1.4162 ד'

[לפורטל הפיננסי] [לאתר המט"ח] UBS: במהלך שלושת החודשים הקרובים יתקן האירו לעבר רמת ה-1.3 דולר ■ הבנק המרכזי באוסטרליה הודיע כי גם החודש הותיר את הריבית ברמה של 3%

בזירת המט"ח הגלובלית מתחזק הדולר ביחס למרבית המטבעות המובילים, האירו נחלש כנגדו בכ-0.13% ל-1.4162 דולר.

היחלשותו של האירו עם פתיחתו של חודש יוני הביאה את האנליסטים ב-UBS לפרסם למשקיעיהם תחזית על פיהה הראלי של האירו נכנס לשלב האחרון. כך ציינו היום בסוכנות הידיעות בלומברג.

על פי תחזיתם של האנליסטים, ימשיך האירו להיסחר במהלך החודש הקרוב סביב רמת ה-1.4 דולר, אך בטווח של שלושה חודשים הוא עשוי לתקן מטה לעבר רמת ה-1.3 דולר.

"עמדתנו נשארת חיובית לגבי המטבע האמריקני אשר נמצא כעת בשלב האחרון של מגמת ההיחלשות". ציינו ב-UBS, זאת כאשר הם מציינים כי תיקון מטה בשוק ההון עשוי להוות תמיכה מחודשת לשטר הירוק.

בגזרת אסיה פסיפיק הודיע הבנק המרכזי של אוסטרליה כי גם החודש החליט להותיר את הריבית ברמה של 3%. נציין כי מדובר על החודש השני ברציפות בו מחליט הבנק שלא לשנות את שיעור הריבית במשק האוסטרלי.

הדולר האוסטרלי נסחר כנגד הדולר בהיחלשות של 0.12% ל-0.81 דולר אמריקני. למסחר הרציף בדולר אוסטרלי/דולר ארה"ב.

לסוחרי המט"ח נציין כי ההתאוששות האחרונה בשוק הגלובלי, ובפרט זו הקשורה בעליית הסחורות והמשך הביקושים מסין, מטיבה עם המשק האוסטרלי ובייחוד עם ה'אוזי', המטבע הלאומי, שכן הוא נושא ריבית גבוהה יחסית לשאר המטבעות המובילים, דבר אשר מגביר את האפשרוית לבצע באמצעתו עסקאות קרי-טרייד.

האירו נחלש ב-0.13% ל-1.4162 דולר * הליש"ט יורדת ב-0.13% ל-1.6442 דולר * הדולר נסחר כנגד הין סביב רמת ה-96.38 ין * הדולר הניו-זילנדי נסחר סביב רמת ה-0.6481 דולר אמריקני * המטבע האוסטרלי נחלש ב-0.12% ל-0.81 דולר אמריקני

[לטבלת שערי חליפין]