תם אך בהחלט לא נשלם: שרי אריסון ממשיכה באיסוף מסמכים על התנהלות פישר וחזקיהו - ותגיש אותם למבקר

במערכת הבנקאית סבורים כי לאריסון, למרות הפשרה ופרישת דנקנר אתמול, יש עדיין "בטן מלאה" על הנגיד ועל המפקח ■ אריסון סבורה כי בנק ישראל נהג באופן לא ראוי, לא חוקי, לא תקין ולא ערכי בפרשת דנקנר-קינן

בעלת השליטה בבנק הפועלים , שרי אריסון, מתכוונת להמשיך במלחמתה כנגד נגיד בנק ישראל סטנלי פישר והמפקח על הבנקים רוני חזקיהו. אריסון אוספת כעת מסמכים כדי להגיש למבקר המדינה כנגד התנהלות פישר וחזקיהו בפרשת הדחתו של דני דנקנר מתפקיד יו"ר בנק הפועלים.

אריסון סבורה, כי בנק ישראל התנהג באופן לא ראוי, לא חוקי, לא תקין ולא ערכי. ובתור אזרחית, זו חובתה ואחריותה להעביר נושא זה לטיפול המבקר בייחוד שנגרם עוול כל כך גדול.

במערכת הבנקאית סבורים, כי לאריסון, למרות הפשרה שהושגה אתמול, יש עדיין "בטן מלאה" על פישר וחזקיהו וכי בכוונתה למצות את ההליך מול המבקר עד תומו.

בשבוע שעבר אמר מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, כי בהמשך לתלונתה התבקשה אריסון על ידי משרד המבקר לספק מסמכים שונים, ואולם עד כה לא סיפקה אותם. היום נמסר בתגובה ממשרד המבקר בעניין זה: "נמסר לנו שהחומר צפוי להגיע תוך מספר ימים".

בתוך כך, בקרוב יגבש המבקר את הדו"ח שלו בעניין התנהלות הפיקוח על הבנקים, בכל הנוגע למחיקות שביצע בנק הפועלים עקב השקעה במכשירים צמודי סאב-פריים. כפי שפורסם ב"גלובס", המבקר מצא ליקויים בהתנהלות הפיקוח בנושא זה, ולפני מספר חודשים שלח טיוטה למספר גורמים בפיקוח על הבנקים. התשובות לטיוטה התקבלו במשרד המבקר, וכעת בוחנים אותן לצורך גיבוש הדו"ח.