רוצים כרטיס ל"סטייפלס סנטר" ליד ג'ק ניקולסון? תכינו 19 אלף דולר

מחירי הכרטיסים לסדרת גמר ה-NBA בין לוס אנג'לס לייקרס לאורלנדו מג'יק אמנם נמוכים יותר ב-40% מהמחירים לגמר אשתקד, אבל למקומות ה-VIP עדיין אי אפשר להיכנס ללא תשלום נכבד

מחירי הכרטיסים לגמר ה-NBA שהחל הלילה בלוס אנג'לס בין הלייקרס לאורלנדו נמוכים ב-40% לעומת המחירים שתכננו חברות הכרטיסים לגבות עבור גמר בין לייקרס לקליבלנד (קובי-לברון). הכרטיס הכי זול למשחק מספר 1 בסדרה הלילה עלה בשוק הכרטיסים מיד שנייה כ-280 דולר, בעוד שכרטיס על הפרקט ב"סטייפלס סנטר" לצדו של ג'ק ניקולסון הגיע לסביבות 19 אלף דולר.

מחיר כרטיס ממוצע למשחקים הראשונים בסדרה בלוס אנג'לס (משחקים 1 ו-2) באתר StubHub עומד על כ-650 דולר, לעומת מחיר ממוצע של כ-430 דולר למשחקים באורלנדו. בעונה שעברה עמד המחיר הממוצע לכרטיס בסדרה לייקרס-בוסטון על 872 דולר. אגב, כדי להבין כמה בכל זאת ירוויחו אתרי מכירות הכרטיסים מהסדרה, אפשר ללמוד מהמחיר הנקוב של הכרטיסים: הכרטיס הזול ביותר לסדרת הגמר מונפק לציבור הרחב עבור 30 דולר, בעוד שהכרטיס היקר ביותר מבחינת ערך נקוב שמנפיקות הקבוצות עומד על 5,250 דולר.

אגב, מי שמרוויח לא מעט מסדרות הפלייאוף היא הנהלת הליגה. 45% מההכנסות מכרטיסים עבור כל משחק פלייאוף הולכות ישירות ל-NBA, לעומת 6% בלבד בעונה הרגילה. הנהלת הליגה תחלק בונוסים לקבוצות עבור הצלחה בפלייאוף, אם כי מזעריים: עד כה כל אחת מהקבוצות הבטיחה לעצמה כ-1.65 מיליון דולר, כאשר הקבוצה שתזכה באליפות תקבל מענק של נוסף של כ-600 אלף דולר.