אנג'לינה ג'ולי הדיחה את אופרה ווינפרי מהפסגה והוכתרה כ"סלבריטאית החזקה בעולם"

המגזין "פורבס" פירסם את רשימת 100 הסלבריטאים הגדולים בעולם ■ לפי "פורבס", התהילה של ג'ולי גברה על זו של ווינפרי - זאת למרות שמארחת הטלוויזיה הרוויחה בשנה שעברה פי עשרה מכוכבת הקולנוע

מארחת הטלוויזיה אופרה ווינפרי הרוויחה בשנה שעברה פי עשרה מכוכבת הקולנוע והצהובונים אנג'לינה ג'ולי, אך השחקנית הצליחה בכל זאת להדיח אותה מראשות רשימת 100 הסלבריטאים הגדולים שמופיעה בגיליונו החדש של המגזין "פורבס".

התהילה של ג'ולי, כפי שהיא משתקפת על שערי מגזינים, בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט גברה על זו של ווינפרי, והעניקה לה את תואר "הסלבריטאית החזקה ביותר בעולם", לפי הניתוח של "פורבס".

לדברי העורך הראשי של המגזין, מתיו מילר, ווינפרי, שהיתה בצמרת הדירוג בשנתיים האחרונות, הרוויחה בשנה שעברה 275 מיליון דולר, בהשוואה ל-27 מיליון שהרוויחה ג'ולי. "אנחנו מנסים למדוד את כוחו של סלבריטאי באמצעות שני מדדים. אנחנו מסתכלים על הכסף ועל התהילה", הסביר מילר.

מסע הופעות עולמי שסייע למדונה לגרוף 110 מיליון דולר, יחד עם יבול שופע של כתבות רכילות בצהובונים, הקפיץ את "הנערה החומרנית" למקום השלישי בדירוג מהמקום ה-21 לפני שנה.

ביונסה נואלס נשארה במקום הרביעי, הפעם עם הכנסה שנתית של 87 מיליון דולר מהאימפריה מרובת הפלטפורמות שלה. השחקנית-זמרת זכתה גם בהופעה על שער הגיליון החדש של "פורבס".

"אנג'לינה ג'ולי היא הידוענית המפורסמת ביותר על פני כדור-הארץ, ובהפרש ניכר ביחס לאחרים", אמר מילר. "לא חולף יום מבלי שהיא מופיעה בעמוד הראשון של טבלואיד כלשהו או של מגזין. אין יום שבו אנשים לא מדברים על הנדבנות שלה או על היחסים עם בראד פיט, או הסרטים או הילדים שלהם. כל זה מוביל ליותר פופולריות, יותר עוצמה - ולמותג בעל ערך גבוה יותר". להערכת מילר, ג'ולי הופיעה על שערי מגזינים פי 20 או 30 ביחס לווינפרי בשנה שעברה.

אחד המצטרפים החדשים לרשימה הוא הנשיא ברק אובמה, במקום ה-49. אובמה הוא ראש המדינה הראשון שמופיע ברשימות 100 הידוענים של "פורבס" מאז ומעולם.