012 סמייל ו-B-Obvious מציגות: גלישה מהירה יותר באינטרנט

חברת הסטארט-אפ הישראלית B-Obvious פיתחה אלגוריתם ייחודי המאפשר לחברות תקשורת לחסוך נפחי תעבורה ניכרים על גבי צירי תקשורת קיימים - ובכך לחסוך כסף רב ולשפר את חוויית הגלישה של לקוחותיהן

חברת 012 סמייל משלימה בימים אלו הטמעה של מערכות האצת תנועה של חברת B-Obvious. המערכות הותקנו על צירי התקשורת הבינלאומיים של החברה לצורך האצת קצב התנועה ושיפור חוויית הגלישה של לקוחותיה.

חברות אינרטרנט לא מצליחות להתגבר על הגידול המתמיד בהיקף הגלישה ולהדביק את היקפי התעבורה על הצירים הבינלאומיים שלהן. על-פי-רוב החברות מנסות להאט את קצב התנועה בדרך של ניהול התעבורה, חסימת תנועות P2P והקמת מערכי CACHING יקרים.

חברת הסטארט-אפ הישראלית B-Obvious פיתחה אלגוריתם ייחודי המאפשר לחברות תקשורת לחסוך נפחי תעבורה ניכרים על גבי צירי תקשורת קיימים ובכך לחסוך כסף רב ולשפר את חווית הגלישה של לקוחותיהן.

החברה התקינה מערכות לניסוי עולמי באתרי 012 סמייל, שרכשה בעקבות הצלחתו כיסוי מלא לרשת שלה. לטענת החברה, למרות שייקח זמן עד הטמעה מלאה של המערכות, כבר מורגש שיפור ניכר בקצב הגלישה.

לדברי אמנון שקד, מנכ"ל B-Obvious, "החברה אכן התקינה מערכות באתרי 012 סמייל שהייתה זריזה מאוד לזהות את הפוטנציאל במוצרים המתקדמים שלנו. המערכות שלנו מספקות תוצאות נאות העולות על הציפיות". שקד מסר כי B-Obvious נמצאת בתהליכי ניסוי נוספים עם חברות תקשורת אחרות בעולם ומקווה לפרוץ השנה לתודעה של חברות האינטרנט בעולם".

שחרור צוואר הבקבוק

פתרון החברה מהווה פריצת דרך טכנולוגית בניהול קווי התקשורת הראשיים של חברות האינטרנט ומהווה פתרון ייחודי ונטול התערבות בתכנים, לצוואר הבקבוק הקיים על קווים אלו. לדברי שקד "הפתרון שלנו נמצא ברמת הביטים ולכן אדיש לסוג מקור או יעד התוכן של הגולש ובכך מהווה פתרון נקי לבעייתן העיקרית של חברות האינטרנט".

B-Obvious הוקמה ב-2005 על-ידי שני היזמים גיא שפי ועובד סומך. אמנון שקד, לשעבר מנכ"ל חברת גלובקול תקשורת מקבוצת אי.די.בי, הצטרף לחברה בסוף 2008 כדי להוביל אותה לשלב המכירות שלה ויציאתה אל השוק הבינלאומי.

מבין בעלי החברה כיום ניתן למצוא את איש העסקים יגאל אהובי, מנהלים בולטים בעבר בחברות תקשורת כמו עמוס לסקר, לשעבר מנכ"ל מד-1 וגילת וכיום מנכ"ל חברת החשמל ורם בלינקוב, מנכ"ל לשעבר בחברת הכבלים HOT, שפרש לאחרונה מתפקידו כראש אגף התקציבים באוצר.