FCR של גזית גלוב שוקלת חלוקת 18.4% ממניות אקוויטי 1 לבעלי המניות שלה

המאזן של חברת הנדל"ן הקנדית ינוקה מהאחזקות בקרן הריט האמריקנית ■ בשלב זה הרעיון נבחן על ידי הנהלת FCR ועדיין לא אושר על ידי הדירקטוריון

הנהלת FCR , הנמצאת בשליטת (53.1%) גזית גלוב של חיים כצמן ודורי סגל, שוקלת חלוקת מלוא אחזקותיה בקרן הרי"ט אקוויטי 1 כדיבידנד בעין לבעלי מניותיה. חברת הנדל"ן הקנדית מחזיקה ב-14.1 מיליון מניות אקוויטי 1, המהוות 18.4% מהון המניות.

מניות חברת First Capital Realty נסחרות בבורסה בטורונטו. לחברה אחזקות ב-173 נכסים שונים ברחבי קנדה, כולל ארבעה הנמצאים עדיין בשלבי פיתוח. סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 111 מיליון דולר ורווח נקי של 9 מיליון דולר.

גזית גלוב מחזיקה ישירות ב-36.8% מיחידות ההשתתפות של אקוויטי 1, הרשומות למסחר בבורסה של ניו-יורק. בנוסף קיימת כאמור האחזקה העקיפה באמצעות חברת FCR הקנדית המחזיקה ב-18.4% מאקוויטי 1.

דירקטוריון FCR עדיין לא אישר את המהלך שבסופו למי שמחזיק היום במניות FCR יהיו שתי אחזקות: הראשונה מניית FCR והשנייה מנייה של חברת אחזקות המחזיקה ביחידות ההשתתפות של אקוויטי 1 (EQY).

FCR רושמת בספרים את אחזקותיה באקוויטי 1 לפי שיטת אקוויטי (ההון העצמי). יחידת ההשתתפות של אקוויטי 1 נסחרת היום במחיר של 13.8 דולר, המשקפת לחברה שווי שוק של 1.2 מיליארד דולר. המאזן של FCR, המחזיקה במרכזים מסחריים בקנדה, צפוי להשתפר ולהכיל נכסי נדל"ן בלבד וחובות כנגדם.

אקויטי 1אקויטי 1