נפתחת ההצבעה לעבודות הישראליות באתר "קריאייטיב ואלי" של "גלובס" ותפוז

אתר "קריאייטיב ואלי" יציג את העבודות השונות של משרדי הפרסום והאינטראקטיב הישראליים המשתתפים בתחרות "אריה הזהב" בקאן ■ שניים ממדרגי העבודות באתר יזכו בכרטיס טיסה לפריז

נפתחת ההצבעה באתר "קריאייטיב ואלי" של "גלובס" ותפוז: החל מהיום (ב') ניתן להצביע באתר האינטרנט "קריאייטיב ואלי" בכתובת www.creativalley.co.il.

מבין המצביעים לעבודות באתר, שיקלעו בהצבעתם לעבודות שיזכו בפועל בפרס "אריה הזהב" בפסטיבל הפרסום בקאן, המצביע ה-60 במספר וה-100 במספר יזכו בכרטיס טיסה לפריז (בהתאם לתקנון באתר). ההצבעה תימשך עד ה-28 ביוני.

אתר קריאייטיב ואלי יציג את העבודות השונות של משרדי הפרסום והאינטראקטיב הישראליים המשתתפים בתחרות "אריה הזהב".

בפרויקט ישתתפו גם הבלוגרים המובילים של "תפוז אנשים" בתחומי הפרסום והמדיה, שיכתבו על העבודות, על התחרות ועל קריאייטיב בעידן הווב 2.0.

ביום ראשון הקרוב ייצא "גלובס" במהדורה מיוחדת לסיכום הפסטיבל, שתכלול מאמרים, ראיונות עם אנשי קריאייטיב ודיווחים מהפסטיבל.

פסטיבל הפרסום "אריה הזהב" בקאן הינו פסטיבל הפרסום הגדול והחשוב ביותר בעולם. הפסטיבל מתקיים בקאן שבצרפת ומאגד עשרות אלפי עבודות של מיטב משרדי הפרסום מהעולם.