אמדוקס חתמה על חוזה שירותים וחידוש מערכת בילינג ל-6 שנים עם חב' תקשורת פינית המוערך בעשרות מיליוני דולרים

אמדוקס תאחד את שמונה מערכות הבילינג של אליסה המטפלות בתקשורת אלחוטית, תקשורת נייחת, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים ותספק גם קטלוג מוצרים כלל ארגוני ■ אליסה מספקת את שירותיה במדינות הנורדיות, הבלטיות וברוסיה

חברת אמדוקס דיווחה כי זכתה בחוזה שירותים וחידוש מערכת בילינג לשש שנים עם חברת התקשורת הפינית אליסה. אמדוקס תאחד את שמונה מערכות הבילינג של אליסה המטפלות בתקשורת אלחוטית, תקשורת נייחת, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים ותספק גם קטלוג מוצרים כלל ארגוני. בשוק מעריכים את העסקה בעשרות מיליוני דולרים.

על פי ההסכם, אמדוקס תקבל באופן מיידי אחריות לניהול והתחזוקה השוטפים של מערכות בילינג, הזמנות וניהול קשרי הלקוחות (CRM) של אמדוקס שהוטמעו באליסה ב-2007 בכדי לתמוך בשירותים האלחוטיים של החברה.

בנוסף, אמדוקס תאחד את 8 מערכות הבילינג השונות, התומכות כיום בתחומי הפעילות של אליסה הכוללים תקשורת אלחוטית, תקשורת נייחת, אינטרנט וטלוויזיה בכבלים לכלל מערכת בילינג אחת מלוכדת.

בנוסף תספק אמדוקס את מוצר Amdocs Enterprise Product Catalog שירכז את המידע על מוצרי אליסה המנוהל כיום בחמישה קטלוגים שונים של בילינג, הזמנות ושירות עצמי על מנת לאפשר לחברה להגדיר, למזג, לאחד ולתמחר טוב יותר את היצע המוצרים והשירותים שלה.

אליסה היא ספקית מובילה של שירותי תקשורת וחברה ציבורית הכלולה במדד Eurotop-500 המספקת את שירותיה במדינות הנורדיות, הבלטיות וברוסיה. אליסה משרתת כשני מיליון צרכנים באזור וכי-15,000 ארגונים ברחבי העולם עם מגוון רחב של מנויים ושירותים.

הכנסות אליסה ב-2008 הסתכמו ב-1.49 מיליארד אירו והיא מעסיקה כ-2,900 איש. שותפותיה הבינלאומיים של אליסה הן וודאפון וטלנור.

אמדוקס סיימה את 2008 עם הכנסות של 3.16 מיליארד דולר, מעסיקה יותר מ- 17,000 עובדים ומשרתת לקוחות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם.

מאז חודש מארס הודיעה החברה על עוד שני חוזים משמעותיים בהיקפים של עשרות מיליוני דולרים, האחד עם חברת קלירווייר הבונה רשת WiMAX כלל-ארצית בארה"ב, ואמדוקס תספק לה שירותים שונים. והשני עם חברת ICE מקוסטה ריקה לה תספק אמדוקס מערכות תמיכה תמורת עשרות מיליוני דולרים.