מנכ"ל מליסרון יוסי פרי פורש מתפקידו

ימשיך לנהל את קניון הקריון בקריית-ביאליק שנמצא בבעלות מליסרון ■ החברה מחפשת לו מחליף

יוסי פרי, מנכ"ל מליסרון , מקבוצת עופר נכסים של יולי עופר, יפרוש מכהונתו ב-1 בספטמבר, אבל ימשיך לנהל את הקריון שבבעלות החברה בקרית ביאליק.

מליסרון פועלת למציאת מחליף לפרי. לדברי יו"ר מליסרון, ליאורה עופר, "יוסי פרי מלווה את מליסרון 16 שנים, במהלכן תרם תרומה מכובדת לפיתוחה של החברה והפיכתה לחברת הדגל בתחום הקניונים. בתקופת כהונתו גדל הקריון משטח של 16 אלף מ"ר לכ-85 אלף מ"ר וכ-98% ממנו מושכרים ומניבים. ההכנסות בתקופתו צמחו במאות אחוזים.

"יוסי פרי ניהל את מליסרון בצורה שמרנית ואחראית והביא לצמיחת החברה והפיכתה לשחקן הדומיננטי ביותר היום בתחום הקניונים. אנחנו מודים לו ושמחים על כך שימשיך להיות חלק מהחברה ולנהל את הקריון, שהוא גולת הכותרת של הקניונים בארץ".

בבעלות מליסרון קניון הקריון, כאמור, וכן קניון רננים ברעננה. באפריל השנה ביצעה מליסרון את רכישת קניון רמת אביב וקניון סביונים מידי אפריקה , שבשליטת לב לבייב, תמורת 1.4 מיליארד שקל, לפי שווי כולל של 1.74 מיליארד שקל.

באותו החודש רכשה מליסרון, יחד עם חברת אשטרום נכסים, את חלקה של כור שבשליטת נוחי דנקנר במתחם המסחרי חוצות המפרץ שבצומת וולקן. שתי החברות רכשו את חלקה של כור בחלקים שווים תמורת 30.6 מיליון שקל.

בנוסף רכשה מליסרון את חלקה במתחם של החברה אם, אחים עופר נכסים, בכ-30 מיליון שקל.