מנהלת משאבי האנוש באמדוקס שוכנעה להישאר

זאת לאחר שנעמה מידן-גלעד הודיעה על פרישה מסיבות אישיות לפני כחודשיים ■ תישאר גם חברה בהנהלה הבכירה של אמדוקס

מנהלת משאבי האנוש של אמדוקס שהודיעה על פרישה, שוכנעה להישאר. נעמה מידן-גלעד הודיעה לפני חודשיים על עזיבת התפקיד, בו היא מכהנת קרוב לשנתיים, מסיבות אישיות. תישאר חברה בהנהלה הבכירה של אמדוקס, ותדווח ישירות למנהל חטיבת הלקוחות.

לפני חודשיים וחצי הודיעה המנהלת הגלובלית של משאבי האנוש באמדוקס, נעמה מידן-גלעד, על פרישתה מהתפקיד על רקע סיבות אישיות. כעת נודע ל"גלובס", כי דירקטוריון החברה והנהלתה ביקשו ממידן-גלעד לשקול מחדש את החלטתה, ובסופו של דבר היא החליטה להישאר בתפקידה. היא תדווח לאייל שירן, מנהל חטיבת הלקוחות בחברה.

נראה שבאמדוקס הוחלט לשכנע את מידן-גלעד להישאר, הן לנוכח ההערכה למקצועיות שלה, והן בשל הקושי שבהחלפת מנהל משאבי אנוש בתקופה של משבר כלכלי וקיצוצים.

מידן-גלעד (41) תישאר גם חברה בהנהלה הבכירה של אמדוקס, לצד שירן, הנשיא והמנכ"ל דב בהרב, סמנכ"לית הכספים תמר רפפורט-דגים וארבעה מנהלים נוספים.

מידן-גלעד הגיעה לאמדוקס לפני כתשע שנים, אחרי שעבדה בחברת ייעוץ ובסאיטקס, והיא מכהנת קרוב לשנתיים כמנהלת משאבי האנוש. בתפקיד זה היא אחראית על ניהול משאבי האנוש בחברה שמעסיקה למעלה מ-17 אלף עובדים ברחבי העולם (כ-4,000 מתוכם בישראל). במהלך השנה האחרונה נאלצה אמדוקס לפטר כמה מאות עובדים, על רקע המשבר הכלכלי והשחיקה בהכנסותיה.

אמדוקס מספקת פתרונות תוכנה לתחומי הבילינג (גבייה), ניהול ושירות לקוחות, המיועדים בעיקר ללקוחות מתעשיית התקשורת. בשנה החולפת איבדה המניה קרוב ל-30% מערכה, אולם מאז השפל שרשמה בחודש מארס הוסיפה לערכה כ-33%. מניית אמדוקס נסחרת כיום במחיר של 21 דולר, המשקף לחברה שווי שוק של 4.3 מיליארד דולר בבורסת ניו-יורק.

בשבוע שעבר דיווחה אמדוקס על זכייה בחוזה ארוך-טווח בפינלנד, במסגרתו היא תאחד את מערכות הבילינג של ספקית התקשורת Elisa ותספק לה שירותי מיקור חוץ, תמורת סכום שמוערך בעשרות מיליוני דולרים.