בעקבות ההפסד במכרז הכללית: ראובני-פרידן ויתרו על גיא אבן

אבן, לשעבר מנהל התקשורת השיווקית בשירותי בריאות כללית וכיום מנכ"ל "סטנגה", היה אמור להצטרף לראובני-פרידן כסמנכ"ל אסטרטגיה

ההפסד של ראובני-פרידן במכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית גובה מחיר: ל"גלובס" נודע כי מי שאמור היה להתמנות כסמנכ"ל אסטרטגיה במשרד, גיא אבן, לא יצטרף למשרד בסופו של דבר.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בעיצומו של המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית התעתדו בראובני-פרידן לגייס את אבן כשחקן רכש חדש למשרד.

אבן שימש כ-8 שנים בתפקיד מנהל התקשורת השיווקית של שירותי בריאות כללית, במהלכן היה שותף למהלכים כגון מיקוד הכללית בעולם המשפחה וההיריון, השקת שפת ה"למה" ולאחריה שפת "חמודי". בחודשים האחרונים משמש אבן כמנכ"ל חברת "סטנגה", העוסקת באינטרנט וניו מדיה.

כזכור, ראובני-פרידן שימש ב-5 השנים האחרונות כמשרד הפרסום של שירותי בריאות כללית.

לפני מספר חודשים יצאה קופת-החולים במכרז על מנת לבחור מחדש משרד פרסום חדש. רק 4 משרדי פרסום בחרו להשתתף במכרז: ראובני-פרידן, מקאן-אריקסון, זרמון-גולדמן ובאומן-בר-ריבנאי.

בסופו של דבר התמודדו ראש בראש על התקציב מקאן-אריקסון וראובני-פרידן, ומקאן-אריקסון זכה בתקציב.

ראובני-פרידן וגיא אבן בחרו שלא להגיב לידיעה.