המייל של ח"כ יולי תמיר נפרץ: "אשמח לקבל 1,550 ליש"ט"

תמיר, פרופסור בעברה, החלה לקבל שיחות טלפון ממאות מכרים אשר הציעו לה סיוע ועזרה כספית ■ תמיר ל"גלובס": "מישהו נכנס למייל הפרטי שלי, שולח בשמי פניות לציבור לעזרה - זה ממש מטורף"

מתברר כי גם חברי הכנסת אינם חסינים בפני האקרים ופורצים למיניהם. בזמן שחברת הכנסת יולי תמיר (עבודה) נמצאת משעות הלילה במליאת הכנסת להצבעות המרתוניות על חוק ההסדרים, נפרץ המייל הפרטי של חברת הכנסת ב-Yahoo ונחסם.

תמיר, פרופסור בעברה, החלה לקבל שיחות טלפון ממאות מכרים אשר הציעו לה סיוע ועזרה כספית לאור המייל שנשלח כביכול ממנה ובו נאמר: "אני כותבת מייל זה במהרה, ואיני יודעת מה לעשות. זאת לאחר שטיילתי לבריטניה אתמול לבקר חוקרים באוניברסיטה בלונדון".

"לצערי כל כספי, כולל כרטיס האשראי שלי, יומני האישי וכרטיס הטיסה נגנבו במלון בו שהיתי. אני כה מבולבלת ולפיכך אשמח לקבל היום סכום של 1,550 ליש"ט דרך western union", כתבה כביכול תמיר.

בנוסף, במייל המזויף נכתב כי הטלפון במלון אינו עובד ולפיכך יש לה גישה רק לפניות במייל. "אחזיר לכם את הכסף במהרה" כתבה כביכול תמיר, באם תמסרו לי פרטים להיכן להחזיר.

"מישהו נכנס למייל הפרטי שלי, שולח בשמי פניות לציבור לעזרה", ספרה ח"כ תמיר ל"גלובס". "זה ממש מטורף. אנשים לא מפסקים להתקשר בהיסטריה ומציעים לתת לי כסף".

תמיר פנתה לקצין הכנסת, למשטרה וליאהו, הפועלים כרגע לאיתור הפורץ. לפי שעה חסום המייל של תמיר והיא אינה יכולה לבצע בו פעילות.