דקסון תגדיל את השקעתה במדיגוס: המניה זינקה ב-16.3% בבורסה

דקסון מתחייבת לרכוש מהחברה 3.5 מיליון מניות המהוות כ-6.09% מהון המניות שלה בתמורה לסך של 2.25 שקל למניה ובתמורה כוללת של עד 7.875 מיליון שקל ■ המחיר משקף פרמייה של כ-53% לעומת מחיר הסגירה אמש

מניית מדיגוס מזנקת הבוקר בכ-20% לאחר שהחברה הודיעה היום (ד') לבורסה כי אמש קיבלה הצעה להשקעה במניות החברה בדרך של הקצאת מניות מחברת דקסון טכנולוגיות, חברה פרטית בשליטתו של דן אורן שכבר היום הינה מבעלות השליטה בחברה ומחזיק בה כ-11.8%.

על פי ההצעה דקסון מתחייבת לרכוש מהחברה 3.5 מיליון מניות המהוות כ-6.09% מהון המניות שלה בתמורה לסך של 2.25 שקל למניה ובתמורה כוללת של עד 7.875 מיליון שקל. המחיר משקף למנית החברה פרמייה בשיעור של כ-53% לעומת מחיר הסגירה של המניה אתמול בבורסה שהיה 1.46 שקלים. בכך יהפוך אורן לבעל השליטה הגדול בחברה לצידם של אביאל שפירא המחזיק ב-12% ואלעזר זוננשיין המחזיק ב-11.8% מהון המניות בחברה, בחברה מושקעת גם חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון.

בנוסף תוענק לדקסון אופציה לרכישת מניות נוספות של החברה בדרך של הקצאה במחיר מימוש שיהיה זהה למחיר המניה.

שווי השוק של מדיגוס עומד על קרוב ל-85 מיליון שקל ומתחילת השנה זינקה מנייתה ב-114%. החברה שייכת לענף הביומד ועוסקת במחקר ופיתוח של פרוצדורות רפואיות המבוססות על אנדוסקופיה שחוסכת למטופלים פעילות כירורגית פולשנית.