המשקיעים אומרים "כן" לכן פייט: גייסה עוד 7.1 מיליון שקל

חברת הביומד היא מנפיקת המניות הראשונה באחד-העם מתחילת 2009 ■ פנינה פישמן, המנכ"לית: הגיוס ישמש למימוש התוכנית העסקית והמדעית ולבחינת ניסויים קלינים חדשים

כשבוע לאחר שגייסה 8.6 מיליון שקל במניות ואופציות במחיר של 80 אגורות למניה וערך כלכלי של 33 אגורות לאופציה, השלימה כן פייט ביופרמה גיוס של 7.1 מיליון שקל נוספים בהנפקת מניות וכתבי אופציה (סדרות 4 ו-5).

אם כן, כן פייט, המפתחת תרופות לטיפול במחלות דלקתיות וסרטן, גייסה החודש 15.7 מיליון שקל מהציבור, והייתה זו הנפקת המניות הראשונה בבורסה השנה. החברה ניצלה את הגאות שמלווה את שוק ההון בחודשים האחרונים וגייסה הון. את ההנפקה הובילה כלל חיתום.

גם ההנפקה הנוכחית בוצעה במחיר של 80 אגורות למניה. מחיר המימוש של האופציות מסדרה 4 הינו 1.25 שקלים והן ניתנות למימוש עד ה-31 בינואר 2010. באשר לסדרה 5, האופציות הללו ניתנות למימוש עד ה-31 במארס 2012, במחיר מימוש של 3 שקלים. מניית כן פייט נסחרת בבורסה במחיר של 77 אגורות. בהנפקה התקבלו ביקושי יתר בהיקף של 22 מיליון שקל.

"עם השלמת גיוס הסכום המלא אותו תכננו לגייס, אני בטוחה שנוכל להמשיך בפיתוח המוצרים שלנו בהתאם לתוכניתנו העסקית והמדעית ולהמשיך לבחון ביצוע של ניסויים קליניים חדשים", אמרה המנכ"ל פנינה פישמן, ולא שכחה להודות למשקיעים: "אני מודה שוב למשקיעים משוק ההון על הבעת האמון בחברה במיוחד על רקע התקופה הנוכחית בשווקים"

כן פייט ביופרמה