על קו הגמר: נותרו רק שתי הצעות לרכישת דפי זהב

מבין 4 ההצעות שהוגשו ביוני נותרו כעת על השולחן רק הצעתו של צביקה בארינבוים והצעתם המשותפת של קרן סקיי וקרן בראשית ■ שוויה של דפי זהב על-פי ההצעות עומד על כ-300 מיליון שקל

רק שני קונים נותרו במירוץ לרכישת הבעלות בחברת דפי זהב, המנוהלת על-ידי ניר למפרט. אחרי שבתחילת יוני הוגשו 4 הצעות רכש, כעת נותרו על השולחן רק הצעתו של צביקה בארינבוים וההצעה של קרן סקיי בשיתוף עם קרן המנוף בראשית.

שתי ההצעות כוללות המרת חלק מהחוב של דפי זהב למניות, ושווי החברה בהן עומד על כ-300 מליון שקל.

חובה של דפי זהב מסתכם בכ-500 מיליון שקל, מהם 350 מיליון שקל למחזיקי האג"ח והשאר לבנק הפועלים. הבנק ומחזיקי האג"ח עובדים בשיתוף-פעולה כדי לגבש הסדר.

ביום שלישי הבא תיערך ישיבת מחזיקי האג"ח של החברה, ובה יציגו היועצים שמונו על-ידי הנציגות את ההצעות ואת דעתם אודותן. אם יוחלט כי שתי ההצעות אינן מספקות, עדיין תעמוד בפני מחזיקי האג"ח האפשרות להשתלט על החברה, לבצע שינויים בהנהלה ולהוביל את תהליך ההתייעלות. זאת, במטרה למכור את החברה בעתיד, בתקווה שכך הם יצליחו להשיב לעצמם חלק משמעותי מהחוב.

דפי זהב, שמפיקה מדריכים מודפסים ומחזיקה במספר אתרי אינטרנט, נקלעה לפני כחצי שנה למצב פיננסי בעייתי. היא הודיעה לבעלי החוב כי אינה עומדת בהתניות הפיננסיות ובפירעון תשלומי האג"ח.