שתי עסקאות לקומברס בבלגיה ובאוסטרליה ב-15 מיליון דולר

תספק בבלגיה פיתרון בילינג וניהול לקוח אקטיבי עבור חיוב בזמן אמת ללקוחות חברת הכבלים המובילה במדינה ■ תשיק לראשונה את פיתרון המסרים המאוחדים עבור חברת הטלקומוניקציה המובילה באוסטרליה

חברת קומברס, ספקית התוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה, בניהולו של אנדריי דהן, הודיעה היום (ד') על שתי עסקאות חדשות בבלגיה ובאוסטרליה. ההערכות בשוק ההון הן כי היקפן הכספי של העסקאות נאמד ביותר מ-15 מיליון דולר.

בבלגיה, קומברס תספק פתרון בילינג וניהול לקוח אקטיבי עבור חיוב בזמן אמת של לקוחות חברת הכבלים המובילה במדינה. הפתרון יאפשר חיוב על V.O.D ומגוון השירותים הנוספים וכן ניהול חשבונות המשתמשים באופן יעיל ומאוחד, ללא קשר לסוג השירות הניתן, או לצורת התשלום.

בנוסף, קומברס תשיק את פתרון המסרים המאוחדים (Comverse HUB Converged Messaging) עבור חברת הטלקומוניקציה המובילה באוסטרליה. הפתרון של קומברס יאפשר למנויים לקבל את כל סוגי ההודעות - תא קולי, הודעות תמונה וטקסט, דואר אלקטרוני ותקשורת מולטימדיה - בתיבה אחת, מאובטחת וניתנת לגישה מהטלפון הסלולרי ומהמחשב האישי.

הפתרון של קומברס מעניק למפעיל יתרון תחרותי: הוא מגדיל את הנוכחות של המפעיל באינטרנט ואת התנועה באתר הבית שלו - מה שמאפשר לו רווחים גדולים יותר מהשירות עצמו וגם מפעילות שיווקית נוספת באתר.