בית ההשקעות תמיר פישמן מוכר את קרן הנדל"ן

הרוכשים יהיו דני פישמן ואמיר ליבוב מבעלי בית ההשקעות שישלמו בעבור ההחזקות של פישמן ושות' בקרן הנדל"ן יותר מ-2 מיליון ש' ■ אלדד תמיר, צפוי להתפטר מתפקידו כדירקטור ומתפקידו בועדת ההשקעות של הקרן

חברת תמיר פישמן קרן נדל"ן הודיעה הערב כי היא מקיימת מו"מ והגיעה להסכמה עקרונית למכירת אחזקותיה של תמיר פישמן ושות' בחברה.

החברה הודיעה כי דניאל פישמן, אלדד תמיר, אמיר ליבוב ומיכאל לנגר, המכהנים כדירקטורים בחברה והינם מבעלי השליטה בחברת תמיר פישמן ניהול נדל"ן, חברת הניהול של תמיר פישמן קרן להשקעות בנדל"ן, הודיעו לה אודות קיום משא ומתן והגעה להסכמה עקרונית בנוגע לרכישת מלוא אחזקותיה של תמיר פישמן ושות' בע"מ ("תמיר פישמן ושות'")
בחברה על -ידי דני פישמן ואמיר ליבוב או חברות בשליטתם.

לאחר שהושגה הסכמה עקרונית כאמור, מנהלים הצדדים משא ומתן לקראת חתימה על הסכם מחייב, במסגרתו, בין היתר, ירכשו השותפים המנהלים פישמן וליבוב, בין במישרין ובין באמצעות חברות בשליטתם, את מלוא אחזקותיה של תמיר פישמן ושות' בחברה כאמור, קרי 326,518 מניות רגילות של החברה וכן, את זכויותיה של תמיר פישמן ושות' לקבלת כתבי אופציה הניתנים למימוש למניות החברה, אשר יונפקו ערב רישום מניות החברה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל -אביב, כל זאת בתמורה ל- 2,122,367 שקל.

כמו כן, במסגרת העסקה יינתן לאמיר לייבוב ודני פישמן ייפוי כוח בלתי חוזר להצבעה מכוח המניות, שמחזיקה תמיר פישמן ושות' בחברת הניהול. עבור ייצוג תמיר פישמן ושות' בחברת הניהול וטיפול בלקוחות תמיר פישמן ושות' אשר השקיעו בקרן, יקבל מר דני פישמן מתמיר פישמן ושות' דמי ניהול בגובה של 26 אלף שקל לחודש למשך שנתיים.

כחלק מהשלמת העסקה כאמור, יפעלו השותפים המנהלים, בכפוף לכל דין, לשם קבלת ההחלטות הנדרשות, לשינוי שמה של החברה והקרן לדנובה נדל"ן בע"מ ודנובה נדל"ן בהתאמה.

כמו כן, צפוי מר אלדד תמיר, להתפטר מתפקידו כדירקטור בחברה ובחברת הניהול. בנוסף, כחלק מהשלמת העסקה צפוי מר אלדד תמיר להתפטר גם מתפקידו כחבר ועדת ההשקעות של הקרן.

בהודעה מובהר כי השותפים המנהלים ימשיכו לכהן בתפקידיהם בחברה ובקרן וכי אין באמור לעיל בכדי לשנות את מעורבותם בניהול פעילות החברה והקרן.

כמו כן נמסר לחברה, כי השותפים המנהלים ותמיר פישמן ושות' הגיעו להסכמה עקרונית, לפיה תמיר פישמן ושות' תפסיק בהדרגה את מתן שירותי המטה והתפעול אותם היא מספקת כיום לחברת הניהול ושירותים אלה יסופקו באמצעות ספקים חיצוניים ועל ידי הגדלת מצבת עובדי חברת הניהול. מהלך כאמור צפוי להתבצע בסוף שנת 2009.

נכון להיום מחזיקה תמיר פישמן ושות' בכ 1.48% מהונה המונפק של החברה ובכ-40.8% מהונה המונפק של חברת הניהול.