שימו לב למכונית 913

המהלך של תל אביב 25 מעל 913 הוא סימן שורי קל. ביום ראשון נבדוק אם הוא מצליח להישאר מעל לרמה זו

*ניתוח טכני של תל אביב 25 לקראת פתיחת שבוע המסחר

שבוע מסחר חיובי מאוד עבר על הבורסה של תל אביב, במקביל לעליות שערים נאות ברחבי העולם. הדבר מתיישב עם התרחישים שלנו כך שמה שנותר לעשות הוא לעקוב מעקב נינוח אחרי מגמת העליה, לעדכן את רמות התמיכה שחציה שלהן כלפי מטה תלמד על שינוי מגמה ולאתר את המניות המעניינות יותר מתוך תל אביב 25 ובכלל. במקביל, יש מט"ח, וול סטריט, סחורות וכיו"ב כך שהעבודה על טיוב תיק ההשקעות לא נפסקת.

המהלך השורי החשוב האחרון של תל אביב 25 היה המהלך מעל 887. אבל, המהלך מעל 900, חשוב פחות אומנם, מהווה עוד אינדיקציה לכוחם של הקונים. גם המהלך מעל 913 הוא סימן שורי. תחשבו על נהג על מכונית מרוץ שמעבר לספירת הסיבובים מסתכל כל הזמן הצידה לראות את מי הוא עוקף. כל עוד הוא עוקף, מצבו במרוץ משתפר. ברגע שהוא רואה את המכוניות שעקף נמצאת שוב מלפניו הוא מבין שיש לו בעיה. כרגע, אם ישאר תל אביב 25 מעל "מכונית 913" הוא יהיה במצב טוב מאוד במרוץ. מהלך מעל 934 ילמד כי המגמה היא מגמת עליה ארוכת טווח.

מרבית האינדיקטורים, אם כי לא כולם, תומכים בהמשך עליה של תל אביב 25. יש אינדיקטורים שמלמדים כי המדד נמצא במצב קיצוני (הנהג חרג ממעטפת הביצועים של הרכב) שעשוי להוביל לתיקון. כרגע האינדיקטורים האלו במיעוט אבל אם יתקבלו עוד סימנים, נתחיל להתייחס לכך ברצינות.

השורה התחתונה: תל אביב 25 נשאר במגמת עליה, תמיכה לטווח הקצר תיבחן ב-913 ואזור התמיכה לטווח הקצר-בינוני הוא 891-904. הגנה ניתן למקם מתחת ל-890.