ליברמן: "הייתי עושה הכל אותו דבר; אם יוגש נגדי כתב אישום - אתפטר"

שר החוץ: "מבחינתי קו פרשת המים זו החלטה של היועמ"ש לאחר השימוע; אשאר יו"ר ישראל ביתנו ושר החוץ גם עוד שנתיים וגם בבחירות הבאות" ■ המשטרה: להעמיד לדין את ליברמן בגין שוחד והלבנת הון

"הייתי עושה הכל בדיוק אותו הדבר פעם שנייה לו היתה לי הזדמנות נוספת" - כך אמר יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בפתח ישיבת הסיעה הבוקר (ב'), על רקע המלצת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום.

"אני שמח שלאחר מאמצים גדולים והבג"ץ שהגשתי החקירה הגיעה לסיומה, ואני מקווה שגם בפרקליטות נקבל תשובה מהירה", אמר ליברמן. "אני חייב לציין כי אתמול עברתי על כל מה שהיה בשנים האחרונות. אני שלם עם כל דבר שעשיתי".

יו"ר ישראל ביתנו המשיך ואמר כי "מבחינתי, קו פרשת המים זו החלטה של היועמ"ש לאחר השימוע אם יהיה. אם הוא יחליט להגיש כתב אישום - אתפטר באותו הרגע, ואני מניח כי תוך 3 עד 4 חודשים אתפטר מתפקידי כיו"ר המפלגה, וזה כדי להעביר את העניינים בצורה מסודרת.

"אם אתם שואלים אותי - אני אשאר יו"ר המפלגה ושר החוץ גם עוד שנתיים וגם בבחירות הבאות. אני מבטיח כי ישראל ביתנו בבחירות הבאות תעבור את ה-20 מנדטים".

ליברמן סיים את דבריו: "אתמול חזרתי בלילה מהמשרד ליישוב, ודווקא הייתי מרוצה שסחבתי עד 1:00. ב-7:30 הייתי כבר בישיבת הנהלה, וזה אומר שהעיקר הבריאות - כל השאר זה בונוס".