ניר בכר, עורך מוסף "הארץ", יסיים את תפקידו אחרי החגים

בכר, לשעבר עורך מוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" וסגן עורך השבועון "כל העיר", שימש כעורך מוסף "הארץ" במשך 3.5 שנים ■ בוחן הצעות שונות בתחום התקשורת

עורך מוסף "הארץ", ניר בכר, יסיים את תפקידו אחרי החגים, כדי לבחון הצעות שונות בתחום התקשורת - כך הודיעו היום (ה') ניר בכר והעורך הראשי של "הארץ", דב אלפון.

ניר בכר, לשעבר עורך מוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" וסגן עורך השבועון "כל העיר", שימש כעורך מוסף "הארץ" במשך 3.5 שנים. בתקופה זו הביא לשינויים תוכניים וגרפיים רבים במוסף, והוביל אותו לסדרת חשיפות שהניעו חקירות משטרה נגד אישי ציבור והמלצות על העמדתם לדין.

בין הכתבות שפורסמו בתקופתו של בכר אפשר למנות את התחקירים על העברות הכספים לשר אביגדור ליברמן ולבתו מיכל, ניגוד העניינים של אהוד אולמרט ברשות לעסקים קטנים, השתלטות שולה זקן ואחיה יורם קארשי על רשות המסים, מסכת הניצול המיני והזנחת הילדים בקהילת העבריים בדימונה, עדויות סרבני הפקודה מהטבח בכפר קאסם ודו"חות על פעילות המחלקה לדין בינלאומי בצה"ל במלחמה בעזה והבנייה הבלתי חוקית בהתנחלויות.

בכר גייס למוסף "הארץ" כותבים מהשורה הראשונה ובהם גידי וייץ, יותם פלדמן, אריאל הירשפלד והשפים חיים כהן ואלי לנדאו. הוא ערך גיליונות מיוחדים רבים, ביניהם גיליון על סודות משפחה ועל זמר עברי, וביסס את מעמדו של המוסף כגורם מוביל ומשפיע בעיתונות הישראלית.

בכר מסר היום בתגובה: "שמחתי לעבוד עם כמה מהאנשים הטובים ביותר בתקשורת הישראלית. אני מקווה שהצוות המצוין של המוסף ימשיך במסורת ההישגים וההצלחות העיתונאיות שליוו אותו בשנים האחרונות".

דב אלפון, העורך הראשי של "הארץ", מסר: "ניר שיקם את מוסף 'הארץ' בתוך זמן קצר ביותר והוביל אותו לשורה של הישגים עיתונאיים. הוא הסביר לי כי הוא מתכנן לצאת לדרך חדשה, ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך".