וריפון חתמה על חוזה עם רשת אפריל במיליוני שקלים

המערכות של וריפון נועדו לשפר בקרת מכירות ושליטה במידע ניהולי החשוב לתהליכי קבלת החלטות ברשתות

רשת חנויות הקוסמטיקה והבשמים אפריל בחרה בפתרונות גזית של וריפון לניהול רשתות קמעונאיות. במסגרת העסקה, פרסה וריפון את פתרונותיה בכל 32 הסניפים של הרשת. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים, והוא כולל גם חוזה שירות רב-שנתי.

המערכות של וריפון נועדו לשפר בקרת מכירות ושליטה במידע ניהולי החשוב לתהליכי קבלת החלטות ברשתות. במסגרת הפרויקט סופק פתרון כולל לרשת אפריל: עמדות מכירת ממוחשבות הותקנו בסניפי הרשת, במרכז הרשת הוטמעה מערכת Gazit HeadOffice (GHO), מערכת משרד אחורי (Back Office) וכן מערכת לניהול מועדון לקוחות. למערכת מחולל מבצעים שמציג בפני המוכרים בחנות את האפשרויות העומדות בפני הלקוח ואלה מוצגות בעת ובעונה אחת בכל החנויות ברשת. בעזרת המערכת יוכלו הלקוחות של אפריל לקבל הטבות בהתאם לפעילותם מול הרשת.

"מערכת גזית מאפשרת לנו גמישות בניהול הפעילות בסניפים השונים, אשר מסוגלים לנהל מבצעים מקומיים במסגרת הכללים שמגדירה הנהלת הרשת", אומר ששי מאיר, מנכ"ל רשת אפריל. "יכולת זו מקבלת משנה תוקף לאור ההאטה במשק, ורשתות שתדענה לנצל את כל יכולותיהן תוכלנה לצאת מהמשבר בצורה טובה יותר.

וריפון, המייצרת מסופי התשלום באשראי, דיווחה בתחילת יוני על הכנסות של 201.6 מיליון דולר ברבעון הפיסקאלי הראשון, ירידה של 14% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד, ומתחת לתחזית שמסרה עם סיום הרבעון הראשון, 205-215 מיליון דולר. במקביל לירידה בהכנסות ירד גם שיעור הרווחיות הגולמית, מ-35.2% ברבעון המקביל אשתקד ל-33.8% ברבעון המדווח. החברה נסחרת בת"א ובוול סטריט לפי שווי של 777 מיליון דולר.