א.דורי השלימה גיוס של כ-100 מיליון שקל באג"ח שקליות

ביקושי יתר גבוהים נרשמו במכרז הציבורי בהמשך למכרז המוסדי ■ מניית החברה שבשליטת קבוצת אורי דורי וקבוצת גזית גלוב זינקה ב-353% מתחילת השנה

קבוצת א. דורי , שבשליטת קבוצת אורי דורי וקבוצת גזית גלוב , השלימה את השלב הציבורי בהנפקת איגרות חוב (סדרה ה') וגייסה 100 מיליון שקל. במסגרת השלב הציבורי נרשמו ביקושים של כ-170 מיליון שקל, המהווים ביקוש יתר של פי-8.5 לעומת כמות ניירות הערך שהוצעה לציבור.

במסגרת השלב המוסדי, שנערך בשבוע שעבר, נרשמו ביקושי יתר של כ-197 מיליון שקל המהווים ביקושי יתר של פי-2.5 מסך ניירות הערך שהוצעו אז למשקיעים המוסדיים. את ההנפקה הובילו החתמים לאומי חיתום, כלל חיתום, אקסלנס חיתום, איפקס חיתום ומיטב חיתום.

אגרות החוב (סדרה ה') שהונפקו על ידי דורי מדורגות בדירוג "A3/שלילי" על-ידי מידרוג. אגרות החוב הינן שקליות ונושאות ריבית רבעונית משתנה. במכרז, שנערך על המרווח שיתווסף לקופון אג"ח ממשלתי 817 (הנושא כיום ריבית שנתית בשיעור של 1.67%), נקבע מרווח של 4.9% , לעומת מרווח בשיעור של 5.6% שנקבע במכרז המוסדי בשבוע שעבר, שגם הוא היה נמוך ממרווח המקסימום שהוצע במקור למוסדיים. איגרות החוב ייפרעו ב-3 תשלומים חצי שנתיים שווים החל מחודש אוגוסט 2014 ועד אוגוסט 2015, והינן בעלות מח"מ של כ-4.6 שנים.

החברה פעילה בתחום הנדל"ן ובנוסף מחזיקה בכ-18.75% ממניות חברת דוראד אנרגיה, הפועלת להקמת תחנת הכוח הפרטית הגדולה בישראל, בהספק של כ-800 מגה-ואט, באזור אשקלון, שתוסק בגז טבעי. מתחילת השנה זינקה המניה ב-353%.

דורי קבוצה