טאואר מסתערת על שוק של 12.5 מיליארד דולר

חתמה על הסכם שיתוף-פעולה בתחום מערכות המיקרו-אלקטרוניקה-מכאנית ■ שווי השוק המדובר הסתכם ב-2005 בכ-5 מיליארד דולר והוא צפוי לגדול להמשיך ולרשום צמיחה שנתית ממוצעת של יותר מ-20%

חברת טאואר מקבוצת החברה לישראל הודיעה היום (ה') כי היא וג'אז סמיקונדקטור, בבעלותה המלאה, חתמו על הסכם שיתוף-פעולה עם חברת SVTC טכנולוגיות, אשר יגדיל את בסיס הלקוחות של טאואר וג'אז בתחום החלל והביטחון בשווקי ה-MEMS, ויביא ללקוחותיה של SVTC נגישות לטכנולוגיה ולמתקני הייצור של ג'אז בארה"ב.

SVTC עוסקת בפיתוח ומסחור של טכנולוגיות ומוצרים מבוססי-סיליקון חדשניים. התקני MEMS הם מערכות מיקרו-אלקטרוניקה-מכאניות, שנחשבים לאחד מתחומי הטכנולוגיה המתפתחים ביותר. על-פי חברת המחקר Electronics Industry Market Research שווי שוק התקני ה-MEMS וציוד הייצור הסתכם בשנת 2005 בכ-5 מיליארד דולר והוא צפוי לגדול ולהגיע בשנת 2010 ל-12.5 מיליארד דולר, צמיחה שנתית ממוצעת של יותר מ-20%.

שיתוף הפעולה יאפשר אינטגרציה של טכנולוגיית עבור אפליקציות המשמשת בין היתר לרדארי מטוסים והתקני תקשורת. "שיתוף-פעולה זה מביא עימו סינרגיה חזקה בין החברות בפיתוח והרחבת יכולות ה-MEMS שלנו". אמר ג'ו ברונסון, מנכ"ל חברת SVTC.

"SVTC מאפשרת לשתי החברות ליצור כוח משיכה חזק יותר בשוק צומח כמו זה. זהו צעד חשוב מאוד בדרך למיצובנו כמובילים עולמיים בייצור תהליך MEMS מתחילתו ועד סופו", אמר ראסל אלוונגר, מנכ"ל טאואר סמיקונדקטור. "כבר בשיחת הועידה הרבעונית שקיימתי עם שוק ההון ב-12 באוגוסט, הודעתי על המו"מ לחוזים רבים בשוק ה-MEMS ואני נרגש מהודעה זו העומדת בציפיות שלי". הוסיף.