כור תרשום רווח של 134 מיליון שקל ממימוש מניות קרדיט סוויס

הרווח מצטרף לרווח נקי של כ-171 מיליון שקל שרשמה כור מתחילת הרבעון השלישי השנה, ולרווח כולל של כ-2.54 מיליארד שקל בגין מימושי מניות קרדיט סוויס ■ הרווח הגלום בגין יתרת ההשקעה בקרדיט סוויס: כ-822 מיליון שקל

נוחי דנקנר ממשיך לממש ממניות הבנק השוויצרי קרדיט סוויס. קונצרן כור שבשליטת דיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי הודיעה היום (א') לבורסה כי בגין מכירת מניות בימים האחרונים, היא תרשום ברבעון השלישי רווח נקי נוסף בסך של כ-134 מיליון שקל.

רווח זה מצטרף לרווח נקי בסך של כ-171 מיליון שקל שרשמה כור מתחילת הרבעון השלישי השנה בגין מימושי מניות קרדיט סוויס . בסה"כ לחברה עד כה רווח כולל של כ-2.54 מיליארד שקל בגין מימושי מניות קרדיט סוויס, מתוכו כ-1.5 מיליארד שקל ברבעון השני וכ- 305 מיליון שקל בגין מימוש מניות ברבעון השלישי של 2009.

הרווח הגלום לחברה נכון להיום, בגין יתרת השקעתה בקרדיט סוויס, עומד על כ-822 מיליון שקל. החברה מחזיקה נכון להיום כ-23.7 מיליון מניות של קרדיט סוויס, המהוות כ-2% מהון המניות של הבנק השוויצרי, בסכום השקעה מצטבר של כ-3.81 מיליארד שקל.

מסגרת ההשקעה בקרדיט סוויס הינה בהיקף השקעה כולל של עד 6 מיליארד שקל, והחברה מסרה כי בכוונתה להמשיך בביצועה, תוך ניצול הזדמנויות רכישה ומכירה, בשים לב למצב השווקים ולהערכות החברה מעת לעת, ומתוך מגמה להיות בעלת מניות משמעותית בקרדיט סוויס.