פישר ולינדנשטראוס ייפגשו בעוד כשבוע לדון בתלונת אריסון

אריסון הגישה במאי את תלונתה אך רק במהלך יולי סיימה את העברת החומר הדרוש במלואו ■ לאחר מכן ביקש מבקר המדינה מבנק ישראל את תגובתו

נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, ומבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, ייפגשו בשבוע הראשון של ספטמבר כדי לדון בתלונתה של בעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון, כנגד פישר לגבי התנהלות בנק ישראל בפרשת הדחת יו"ר פועלים , דני דנקנר. בפגישה שתיערך לבקשת פישר ישתתף גם המפקח על הבנקים, רוני חזקיהו.

התלוננה במאי

אריסון הגישה במאי את תלונתה אך רק במהלך יולי סיימה את העברת החומר הדרוש במלואו. לאחר מכן ביקש מבקר המדינה מבנק ישראל את תגובתו. בנק ישראל סיים רק בשבוע שעבר את העברת המסמכים שנדרשו למשרד המבקר. אז, ביקש פישר את הפגישה על מנת להציג בעל פה את השתלשלות האירועים שהובילו לדרישה התקדימית של בנק ישראל להעביר את דנקנר מתפקידו.

אחת מטענותיה העיקריות של אריסון היתה כי לא קיבלה מבנק ישראל את המידע המלא לגבי הסיבות לבקשה להדיח את דנקנר. בבנק ישראל טענו כי אריסון קיבלה את כל המידע הנדרש לה כבעלת שליטה בבנק. בשבוע שעבר הודה חזקיהו כי אריסון לא קיבלה את כל המידע אלא רק את "מה שצריך".

"אמרנו לה את הנימוקים אבל לא אמרנו הכל. היא קיבלה מאיתנו מידע אבל לא את כל המידע. אמרנו רק מה שצריך להגיד ואנחנו מפעילים צנזורה מסוימת לגבי מה שחשפנו", אמר חזקיהו במסיבת עיתונאים בהצגת הדו"ח השנתי על מערכת הבנקאות.