רשת
מלונות פתאל תקיים בפעם השלישית תוכן שיווקי בתוכנית הגמר של "
כוכב נולד". הרשת חתמה על הסכם עם קשת לעסקת ברטר שבמסגרת ניתנו 200 חדרים לטובת הפקת התוכנית, הפיינליסטים והטלנטים שיופיעו בתוכנית הגמר. בתמורה לכך צולם במלון הרשת "גולדן טוליפ פריוליג'" קליפ שבו נראים שלושת הפיינליסטים נרגעים במתקני המלון רגע לפני הגמר הגדול. עלות המהלך נאמדת בחצי מיליון שקל.
זהו התוכן השיווקי השני שעושה השנה רשת פתאל, לאחר שבמסגרת התוכנית "שירות חדרים" נקרא המלון שבו עובדים כוכבי הסדרה "טוליפ הים התיכון" בדומה למותג "גולדן טוליפ" המנוהל על ידי פתאל בישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.