שטראוס ניצבת בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת

Twisted Fly: הפרסומות של מילקי וחטיף אנרג'י ריכזו את מרבית הדיונים והפוסטים השבוע ברשת

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת, ניצבות השבוע שתי פרסומות: הפרסומת החדשה לחטיף אנרג'י, בכיכובה של להקת מיומנה, אשר חוללה 22% מבחינת כמות הדיונים ברשת ו-29% מבחינת כמות הפוסטים, והפרסומת למילקי אשר חוללה 17% מבחינת כמות הדיונים ברשת ו-34% מבחינת כמות הפוסטים. מאחורי שתי הפרסומות עומדים חברת שטראוס ומשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.

חברת שטראוס יצאה בקמפיין פרסומי חדש לחטיף אנרג'י, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי. הקמפיין, המוצג באמצעות חברי להקת מיומנה, עלה תחת הסיסמא "בכל רגע, אנרג'י אנרגיות חדשות". שעות שידור הקמפיין נבחרו מראש ובכל שידור ניתן לראות את השעה בו משודרת הפרסומת.

67% מהדנים בפרסומת הביאו כלפיה סנטימנט חיובי כשטענו שהפרסומת מביאה איתה חדשנות והתלהבות. אלה אף ציינו לחיוב את אלמנט השעה המשודרת, המהווה החידוש המרכזי בקמפיין. לעומתם 33% הביעו סנטימנט שלילי כלפי הפרסומת, בטענה כי כבר נראו על המסך הישראלי פרסומות עם להקת מיומנה.

2 נושאים נוספים עלו בשיחות שהתנהלו ברשת: 7% מהדנים עסקו בתחום התיפוף בכלליות, 7% נוספים טענו כי מיומנה "השתלטה" על הפרסומות המשודרות בטלוויזיה. הדנים בסוגיה זו טעו לחשוב כי הפרסומת של כרטיס האשראי YOU, אשר מציגה את להקת המתופפים טררם, היא למעשה להקת מיומנה. 3% מהדנים בפרסומת אף העלו אותה לרשת.

מילקי ממשיך לעניין

הקמפיין של מילקי גורף אחוזי שיחה גבוהים, והוא ניצב בראש הדירוג זה השבוע השלישי ברציפות. הנתח העיקרי של השיחה עוסק בקמפיינים קודמים של מילקי, בכיכובה של סנדי בר. 71% מהדנים בנושא הביעו סנטימנט חיובי דווקא לפרסומת הישנה. לעומתם, 21% ציינו בחיוב את הפרסומת החדשה ו-8% הביעו סנטימנט שלילי לפרסומת החדשה. *