ורמוס: "לא מפיקים את הלקחים הבולטים מהמשבר האחרון"

כך אמר מנכ"ל פסגות, במסגרת אירוע משותף של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, "קוקה-קולה" ו"ספיישל אולימפיקס ישראל" ■ "הייתה תקופה ארוכה שגרמה אי נוחות כבדה לאנשים שמפקידים את כספי הפנסיה שלהם"

"זה משבר שבדק טוב מאוד איך הגעת אליו. זו הייתה שנת מבחן גדולה. להערכתנו לא מפיקים את הלקחים שצפו בצורה מאוד בולטת במשבר האחרון". כך אמר היום (ב') מנכ"ל פסגות, רועי ורמוס, במסגרת אירוע משותף של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, "קוקה קולה" ו"ספיישל אולימפיקס ישראל".

את האירוע מכבדים בנוכחותם בכירי המשק והאנשים המובילים את תחום השיווק בארץ. במסגרת האירוע הבלעדי דנים במותגים מובילים בזמנים של אקלים כלכלי משתנה והמחויבות לאחריות חברתית. בסיום ההרצאה ייערך דיון מיוחד בהשתתפות הקהל.

ורמוס הוסיף, כי "הייתה תקופה ארוכה שגופים קנו מוצרים שלא ידעו מהם, חברות שעוסקות בתיווך הנפקות והרבה דברים שמעמידים תחושת אי נוחות כבדה של אנשים שמפקידים את כספי הפנסיה שלהם, ולא בטוח שמה שנעשה בהם זה לטובתם".