"זה משבר שבדק טוב מאוד איך הגעת אליו. זו הייתה שנת מבחן גדולה. להערכתנו לא מפיקים את הלקחים שצפו בצורה מאוד בולטת במשבר האחרון". כך אמר היום (ב') מנכ"ל פסגות, רועי ורמוס, במסגרת אירוע משותף של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, "קוקה קולה" ו"ספיישל אולימפיקס ישראל".
את האירוע מכבדים בנוכחותם בכירי המשק והאנשים המובילים את תחום השיווק בארץ. במסגרת האירוע הבלעדי דנים במותגים מובילים בזמנים של אקלים כלכלי משתנה והמחויבות לאחריות חברתית. בסיום ההרצאה ייערך דיון מיוחד בהשתתפות הקהל.
ורמוס הוסיף, כי "הייתה תקופה ארוכה שגופים קנו מוצרים שלא ידעו מהם, חברות שעוסקות בתיווך הנפקות והרבה דברים שמעמידים תחושת אי נוחות כבדה של אנשים שמפקידים את כספי הפנסיה שלהם, ולא בטוח שמה שנעשה בהם זה לטובתם".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.