רבוע כחול נדל"ן תקים מגדל היי-טק בקרית אריה ב-70 מיליון ד'

זאת בנוסף לשיפוץ ותוספת קומות בנכס קיים של החברה בשטח הפרויקט בהשקעה של כ-10 מיליון דולר ■ המגדל יתנשא לגובה של 22 קומות ויכיל 35 אלף מ"ר למשרדים עם חמישה מרתפי חנייה

רבוע כחול נדל"ן , שבשליטת דודי ויסמן, תקים מגדל משרדים להיי-טק בקרית אריה בפתח תקווה בהשקעה של 70 מיליון דולר. זאת בנוסף לשיפוץ ותוספת קומות בנכס קיים של החברה בשטח הפרויקט בהשקעה על 10 מיליון דולר.

החברה מחזיקה בנכס שברחוב אפעל, אותו היא רכשה בסוף 2007 מידי בעלים שונים, בהם דלק נדל"ן וחברת כהן פיתוח. לאחרונה קיבלה החברה היתר בנייה לשיפוץ הנכס הקיים ולתוספת שתי קומות נוספות כך שגובהו הסופי יהיה חמש קומות. לקראת ביצוע שלב זה נמצאת החברה בהליך של מכרז לקבלן מבצע.

פרויקט מגדל הייטק רבוע כחול נדל

היות שהנכס הקיים, שמעוצב בצורת האות ח', הוא בניין ישן, נדרשה החברה לשדרג אותו באמצעות תוספת מעליות ולובאים ושדרוג החזיתות, תוך התאמתו לתקנים המחמירים של בנייה למשרדים ולתקני בנייה ירוקה. במסגרת השיפוץ יתווספו לבניין מערכות מיזוג חדשות ומערכות כיבוי אש וסיווגו של הבניין יהפוך ל-Class A. בסיום השיפוץ יכלול הבניין 14 אלף מ"ר למשרדים.

מרכזו של הנכס שישופץ קיים שטח ריק שעליו תקים החברה את מגדל המשרדים להיי-טק. מצידו האחד של הבניין הוא ימוקם על כביש גהה ומצידו השני ברחוב אפעל, כך שמדובר במיקום אסטרטגי. הקמת המגדל היא בהתאם לתוכנית שאושרה בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה פתח תקווה.

פרויקט מגדל הייטק רבוע כחול נדל

המגדל יתנשא לגובה של 22 קומות ויכיל 35 אלף מ"ר למשרדים עם חמישה מרתפי חנייה. שטחה הממוצע של כל קומה צפוי לעמוד על 1,000 מ"ר.

המגדל ייבנה לפי תכנון מודרני עם הצללות ועם מקדמי חום מקסימאליים ואקוסטיקה משופרת. משרד שוקן אדריכלים אחראי על תכנון המגדל העתידי ועל תכנון שיפוץ הנכס הקיים.

לדברי מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זאב שטיין, "המיקום של שני הפרויקטים הוא הכי אסטרטגי במדינה. בכביש גהה עוברים 120 אלף כלי רכב ביממה כך שמתקבלת חשיפה בלתי רגילה, משום שהפרויקטים ייצפו על ידי כל מי שנכנס ויוצא מפתח תקווה ותל אביב ונוסע בכיוון מזרח-מערב או בכיוון צפון-דרום.

אורכה של חזית הבניין הקיים שישופץ תהיה 85 מטר, מה שייצור נוכחות בולטת. קרית אריה עצמה עוברת היום מהפך מתעשייה קלה לאזור תעסוקה. מתחולל בה שינוי תמהיל ומפארק אזורים עד השטח שלנו ייווצר רצף של בנייני היי-טק, כך שהאזור ישדר לכביש 4 מה שמשדרת היום הרצליה פיתוח לכביש 2".