Mako חתם על הסכם שיתוף-פעולה עם אתר הערבי Panet

תכני החדשות והווידיאו של שני האתרים יקודמו באופן הדדי, ובשלב מאוחר יותר יפעלו שני האתרים ליצירת תוכן מקורי משולב ■ עפ"י סקר SGI האחרון, אתר Panet מדורג במקום הראשון בישראל בקרב האתרים בערבית

שיתוף-פעולה נוסף באינטרנט הישראלי: Mako, פורטל התוכן של זכיינית ערוץ 2 קשת, חתם על הסכם שיתוף-פעולה עם אתר Panet מקבוצת המדיה הערבית פנורמה.

במסגרת ההסכם, תכני החדשות והווידיאו של שני האתרים יקודמו באופן הדדי, ובשלב מאוחר יותר יפעלו שני האתרים ליצירת תוכן מקורי משולב.

בסאם ג'אבר, מנכ"ל קבוצת עיתון פנורמה, אמר כי "קבוצת פנורמה דוגלת בשיתוף-פעולה עם התקשורת בשפה העברית ומזהה את הערך המוסף שבמהלך מסוג זה. בשנה האחרונה פנו אלינו גורמים ממרבית האתרים הישראליים הבולטים לשיתוף-פעולה עם אתר Panet, ומרבית הפניות האלה עדיין בבחינה. כאשר הגיעה הפניה הספציפית מ-Mako, אנו נענינו ברצון רב ובחרנו להתקדם מהר, במיוחד לאור העובדה ששיתוף-הפעולה הנוכחי עומד בקנה אחד עם השקת הפעילויות החדשות של האתר".

לדברי יובל נתן, העורך הראשי ומנכ"ל Mako, "פנינו ל-Panet ממקום של הערכה וכבוד לקבוצת התקשורת של בסאם ג'אבר בפרט ולמגזר הערבי בכלל. ערביי ישראל הם חלק משמעותי מאזרחי המדינה, והם מתעניינים במגוון רחב של נושאים. מתוקף היותם אזרחים שווי זכויות בישראל ודוברי עברית, הם מתעניינים גם בחדשות הישראליות מהסוג ש-Mako מספק. מצד שני, הקהל היהודי בישראל מגלה עניין בסיפורים חדשותיים המתרחשים במגזר ובנקודת המבט של ערביי ישראל. במסגרת ההבנות בינינו, כל אתר יצטט ויקדם סיפורים חדשותיים בלעדיים של האתר השני, וכך נוכל כולנו להעשיר את היצע התוכן הרחב שאנו מציעים לגולשים".

על-פי סקר SGI האחרון מבית TGI, אתר Panet מדורג במקום הראשון בישראל בקרב האתרים בשפה הערבית, עם 81.8% חשיפה בקרב המגזר הערבי בישראל. לדברי Panet, נתוני גוגל אנליטיקס מעידים כי כ-750 אלף גולשים מבקרים באתר מדי יום.